Wat denken jullie ?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door ano1, 14 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ano1

ano1 Niet meer actief

Beste verloskundigen ,

Ik heb even twee kleine vragen.

Ik heb na mijn idee vorige week mijn eisprong gehad , vanaf dinsdag tot vrijdag vele steken aan een kant en vrijdag een malig heel weinig cervixslijm , en vanaf zaterdag tot zondag licht menstruatie achtig gevoel.
    En dinsdag eind van de middag voelde ik ineens wat lopen dus gauw maar de wc, zag ik plotseling ontzettend veel cervixslijm , nog nooit zoveel gezien ( sorry voor vieze detail ) na het afvegen was het ook weer over.
    Wat kan dat nou zijn geweest ?
    Ik kan natuurlijk niet wachten met testen maar ben te bang om weer te vroeg te testen ivm vorige maand miskraam op nod.
    Kan dat slijm ook innesteling zijn geweest ?

Nu heb ik sinds gisteren een grote ader zichtbaar op mijn borst , precies dezelfde plek als vorige maand toen ik zwanger was, komt dit vaak voor of verbeeld ik mij dingen..
    Heb zelf heel sterk het gevoel dat het raak is , verder nergens last van alleen mijn onderbuik is wel continu aanwezig , lichte steekjes of zeurend gevoel alvast bedankt voor jullie moeite om mijn vragen te beantwoorden !!

2. Gea T

Gea T Actief lid

26 jun 2013
    445
    0
    0
    Hallo,

Het cervixslijm wordt geproduceerd 4 dgn voor tot 2 dagen na je ovulatie dus ik verwacht dat het toch daar nog mee te maken heeft gehad. Ben niet bekend met cervixslijm bij de innesteling. De ader op je borst zou ik niet direct relateren aan een eventuele zwangerschap aangezien die verschijnselen oha later optreden.

Groetjes Gea

Deel Deze Pagina