Op 12 dec 2006 had ik mijn NOD. In het begin had ik nog de hoop om toch zwanger te zijn maar nu... Drie negatieve testen verder, heb ik de hoop op gegeven. Ben bij huisarts geweest toen ik twee weken overtijd was en hij zei dat het alle kanten nog op kon gaan. En dat als ik 6 weken overtijd was, maar terug moest komen. Nou dat kan ik dus gaan doen volgende week. Ben al sinds begin 2006 van de pil af en mijn cycles duurt of 31 dagen of 32 dagen. Dus daar ligt het niet aan. Word er echt heel verdrietig van en ook erg onzeker. IK weet niet of ik een cycles oversla en dus ook een eisprong minder heb. Ik weet het niet. Ik weet ook niet wanneer de vruchtbare dagen zijn. Heb ook nix geen kwaaltjes. Toen ik net overtijd was had ik last van krampen in liezen en had dus idee dat er wat gebeurde in mijn baarmoeder. Maar ook dat was dus niet zo. Ondertussen kan ik dus echt nergens meer aan denken dan aan het zwanger worden en beebies. Grote zus is zwanger, collega bijna uitgeteld en vriendinnetje ook zwanger. Ik ga maar een kopppetje thee zetten en een trein baan bouwen met mijn zoontje! Genoeg geklaag en gezeur. Sorry moest het ff kwijt.
Helaas kan ik je neit helpen maar toch wil ik je veel sterkte wensen volgende week bij de HA. Lekker knuffelelen en treinbaan bouwen is ook wel gezellig en leidt misschien ook een beetje af. Succes.
sterkte zeg wat frustrerend... misschien kan je eens je temperatuur gaan bijhouden om te kijken of daar verandeirngen in zitten?
wat lijkt me dat erg zeg als je eerst normaal ongi werd en nu al zo lang overtijd bent. sterkte en hopelijk kan de dokter je verder helpen liefs sonja
hoi meiden ik heb daar ook last van. ik heb ook al een paar keer getest. die van de krutvand zijn heel licht en heel dun en die clearblue test is een stuk beter van kleur maar wel heel dun. veel liefs
Heej murizzz...wat kan zijn, is dat je cyclus een keertje overslaat...gebeurd wel eens vaker... dat er die maand zeg maar geen eitje vrij komt... vandaar dat je ook als je 6 weken overtijd bent, nog een keer terug kunt komen... succes in ieder geval! KuZzz
Ja, heb ik ook een keer gehad, een cyclus overgeslagen. Toevallig zat ik toen net in een relatie-wissel. Wat heb ík 'm geknepen, zeg.....
Hoi dames, mijn schoonzus heeft dat ook gehad bij alledrie haar zwangerschappen. Had geen HCG in haar urine zitten , maar was dus wel zwanger. Kwam ze achter dmv een echo. Heel veel succes dames, liefs Jikke
Dat geeft toch weer wat moed. Maar ik heb ook echt geen enkel zwangerschapskwaaltje helaas. En mocht ik zwanger zijn, zou ik nu toch al wel 9 weken zwanger zijn. Lijkt mij dat je dan toch wel wat zou kunnen merken. Ik weet dat ik bij mijn eerste zwangerschap ook wat later positief testte, maar na 34 dagen moet er toch echt een positief resultaat uit komen lijkt mij. Stomme is gewoon dat je gelijk heel negatief gaat denken.Wat is er mis met mij? Ik weet dat ik zwanger kan worden, heb een zoon van 5 jaar. Maar misschien was hij toen wel het medische wonder zeg maar. Erg he dat gezeur van mij...
Jikke, jou verhaal geeft moed, maar het is toch heel zeldzaam dat een vrouw geen HCG aanmaakt als ze zwanger is? Voor alle meiden die al zolang overtijd zijn een dikke knuffel want het is alles behalve leuk..
het is zeker alles behalve leuk.. ik moet nu weer even afwachten want zit nu in tweede ronde.. even kijken hoe het nu gaat kussiej
Hoi meiden, ik ben het helemaal met jullie eens, overtijd zijn SUCKS ! het maakt je in de war ! ik ben nu ook 9 dagen overtijd en heb negatief getest , is nog niet zo lang, maar als je moet wachten lijkt alles lang ! Succes allemaal ! xxxxxxxxxx
ken iemand die had na drie weken overtijd pas ++ testen dus wacht maar even af haha kans is er nog hoor meis
Tis gewoon irritant. Heb je eindelijk samen besloten om voor een tweede kindje te gaan, zijn je cyclessen regelmatig, eindelijk een keer flink overtijd, krijg je geen positieve test! Heb al zo vaak gedroomd hoe we zouden kunnen vertellen dat onze zoon een broertje of zusje gaat krijgen. Ben nu zo ver dat ik alleen nog maar droom over een positieve test in mijn handen. En ja die dromen over tweede kindje heb ik nog steeds natuurlijk maar durf ze eigenlijk niet te dromen omdat ik dan bang ben om weer zo teleurgesteld te worden als ik weer ongi word...