@ Meiden ken dat gevoel helemaal! Hoop dat we allemaal snel POSITIEF mogen testen! DUIMEN! Groetjes en succes! Marjo
Ik ken het (nog) niet maar wil jullie wel even een dikke *knuffel* geven en ik hoop op een snelle +++ test.
@ Dit is voor mij al ronde 21 als ik goed tel. We zijn bezig vanaf mei 2005. Balen hoor! Groetjes en suc6! Marjo
En ik ga "nog maar" ronde 10 in morgen..... alweer in aantocht...... Durf niet te klagen, maar het voelt niet fijn! XXAnnalise
Meid we weten hier allemaal hoe naar het voelt. Daarom is het zo fijn om hier je verhaal kwijt te kunnen. Groetjes en suc6! Marjo
Hoi meiden, Ik weet ook hoe k.. het voelt. Ons eerste beebje hebben we 5 jaar over gedaan, waarvan 6x iui. Wat Natasja zegt, dat je steeds 'harder' wordt, dat herken ik. Toen ik de moed opgaf, toen lukt het ineens. Nu is het ronde 11 voor de tweede. Vorige maand na een week overtijd een positieve test en vlak daarna toch ongi geworden.. Het is niet te hopen dat dit weer zo lang duurt, want dan ben ik echt te oud! Duim voor jullie. Liefs, Angel
hier ook ronde 16 en ieder maand ander kwaaltjes en dank denk je het kan wel is raak zijn nee hoor daar komen de bah
wat ik wel heb is dat als mensen in de directe omgeving vertellen dat ze zwanger zijn dat ik niet meer blij voor ze kan zijn, ik gun het ze van harte daar niet van, maar het is wel elke keer weer een klap
Ken dat gevoel helemaal meid! Je denkt ergens diep van binnen, waarom zij wel en ik niet! Groetjes Marjo
Bedankt meid voor je lieve woorden en je begrip! Ik gun het ze ook ontzettend, maar toch doet het soms pijn!
Meiden wat doen jullie er al lang over... Ik schaam me echt hoor dat ik zeur. We zijn nog maar een paar maanden bezig. Ik vindt het echt knap hoe jullie het volhouden. Maar ja je moet wel. Maar ik zou denk ik gek worden. Echt waar! Meiden die zooooo lang bezig zijn, Ik bid en duim voor jullie dat het deze ronde lukt. Misschien dat het geluk brengt. Veel liefs Melis
Heel herkenbaar, of je nu 2 of 20 maand bezig bent. Oke, het wordt wel steeds moeilijker, maar de teleurstelling is net zo.. Hopelijk hoeven wij hier niet meer zo lang te wachten, mijn geduld begint ook een beetje op te raken...
Ik sluit me hier helemaal bij aan!Ik baal soms al,en ben net begonnen...wil niet weten hoe het voor jullie is
Tuurlijk het is je hartewens, als iemand anders krijgt wat jij graag wil! Ik ken het maar al te goed. Kan soms goed balen als ik hoor of lees dat iemand on de eerste ronde zwanger is. Ben ik net zo blij voor ze maar toch.