34+ en nog een kinderwens. Wie kletst er mee? ♡

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lichtziener, 9 apr 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Dankjewel ❤️

Ik ben echt teleurgesteld in mn lichaam..
    Maar hoop nog steeds dat onze grote wens mag uitkomen!
    Hopelijk komt er meer duidelijkheid.

2. Kitty13

Kitty13 Lid

27 dec 2022
    67
    62
    18
    Vrouw
    Ik leg ook alleen kaarten voor vrienden en familie en zoek tussendoor nog het een en ander op om soms meer duidelijkheid te krijgen in de situatie of betekenis van de kaart. Ik heb verschillende decks. 2 jonge kids lijkt me inderdaad pittig als je tarot kaarten legt haha

Dankjewel!!! Ik voel me eigenlijk best goed. Het is nog pril dus heb ook nog niet echt kwaaltjes. Alleen moe en krampen. Ik kijk uit naar 19 mei, dan heb ik mijn eerste echo.

Ik vind je niet oud hoor. Ik word in augustus 32 jaar. We hebben in ieder geval levenservaring haha Ik hoop het voor je dat er nog een 3e komt voor jullie gezin :)

Lichtziener vindt dit leuk.
  3. Lichtziener

6 apr 2023
    41
    10
    8
    Vrouw
    Ik heb inmiddels ook veel verschillende decks. Er is zoveel keus ook he haha!

Fijn dat jij je goed voelt! En wat spannend die eerste echo straks! Als je wil.. laat even weten hoe het is gegaan !

Dank je trouwens, lief❤️! Ik zit nu 4 dpo, althans dat denk ik.. volgens de app zou ik afgelopen dinsdag mijn eisprong hebben.. maar voelde het toch woensdag & donderdag heel duidelijk. Geen idee of dat het ook echt de sprong was, rijping of naweeën. Ik lees daar zoveel verschillende verhalen over . Ik was licht misselijk ook. Eerst dacht ik een griepje.. toch weer teruggerekend vanaf dinsdag.. vandaag een test gedaan met mijn stomme hoofd.. niks. Waarom doe ik het dan ook denk ik achteraf. Het nieuwsgierig zijn wint het toch !

Kitty13 vindt dit leuk.
  4. Lichtziener

6 apr 2023
    41
    10
    8
    Vrouw
    Dikke knuffel voor jou❤️! Verdriet en teleurstelling mag er (even) zijn. Hopelijk heb jij lieve, fijne mensen om jou heen waar jij het bij kwijt kan! En anders mag jij altijd jouw ei kwijt hoor❤️!

Mom86 vindt dit leuk.
  5. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Zo lief! ❤️

6. Kitty13

Kitty13 Lid

27 dec 2022
    67
    62
    18
    Vrouw
    Ik heb 3 decks en meer mag ik niet van mezelf kopen hahaha verder heb ik nog verschillende Orakel kaarten en Lenormand.

Ik zal laten weten hoe het is gegaan.

Bedoel je een ovulatietest? Ik had vaak ook krampje rondom mijn eisprong.

Lichtziener vindt dit leuk.
  7. Lichtziener

6 apr 2023
    41
    10
    8
    Vrouw
    Leuk❤️! Lees graag mooie verhalen! En het is jou zo gegund !

Kan jij een beetje met dat Lernomand overweg?

& nee, een zw test, die had ik nog liggen. Stom, ik bedoel maar.. volgens mijn app (die in principe enkel, enige richting aangeeft..) zou ik 25 april mijn eisprong hebben.. maar de 26ste was het (nog steeds) net een glijbaan.... en de 27ste duidelijke ovulatiepijn. Dus het schuift wat op denk ik. Ik ben ook niet ongeduldig, ik wacht nu maar braaf haha. Ik lees ook veel verschillende verhalen over ovulatiepijn. Bij de een is het de rijping.. bij de ander is het een nawee van de eisprong... moeilijk wiskunde dit...

8. Kaas123

Kaas123 Bekend lid

8 apr 2023
    919
    830
    93
    Vrouw
    Dag meiden,

Hoe gaat het hier?
    Ik zit inmiddels weer op het wachtbankje, dpo 8. Maar nu lekker op vakantie dus wel relaxt. Ik heb voor het eerst echt heel pijnlijke borsten en dat ik heel veel droom, dus ergens goede hoop maar wil mezelf ook niet gek maken, haha.

Helaas heb ik sinds een kleine week weer heel veel pijn in mijn been. Het ziekenhuis wilde mij met spied zien en scans maken etc, eigenlijk afgelopen woensdag, toen ik het gemeld had, maar ja ben dus in zuid Spanje. Nu moet ik direct dinsdag na terugkomst komen, dpo 12. Ik vond het ergens best ongemakkelijk om te moeten zeggen, misschien ben ik zwanger, maar viel allemaal mee. Omdat ze toch al bloed gaan prikken en het uitmaakt of ik een spoed CT scan of MRI krijg die dag gaan ze nu ook mijn HCG prikken. Lijkt me toch wel bizar als de orthopeed mij gaat vertellen of ik zwanger ben. Doe iig maar ff een test zelf die ochtend, haha.
    Twijfel nog over toch ook zondag testen op dag 10 ondat ik wel symptomen heb en FF ook aangeeft dat ik een luteale dip gehad heb. Maar vond die dip zo vroeg, dpo 5. Nou ja dat dus een beetje benieuwd hoe het bij jullie is.

Bijgevoegde bestanden:

9. Yellowstone

17 mei 2023
    89
    45
    18
    Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum.
    lijkt me leuk hier af en toe een beetje mee te kletsen.
    Hier absoluut nog een kinderwens.. (over een jaar of 2 oid) zou dan 38/39 jaar zijn.

nu ik het type schrik ik toch wel van me leeftijd hoor! Haha
    Maar uiteindelijk is het maar een getalletje! :)

10. Lichtziener

6 apr 2023
    41
    10
    8
    Vrouw
    Dag lieve vrouw! Sorry voor mijn late reactie maar kennelijk krijg ik geen meldingen :confused:!

Hoe gaat het met jou?? En met jouw been??

Hier ronde 4 mislukt :(! 40 euro kwijt aan ovu testen, wel positieve ovutesten gehad dus eigenlijk voor het " eerst " gericht aan de slag gegaan, blijkt dat mijn eisprong 2 a 3 dagen later is dan mijn app aangeeft.. maar het mocht niet baten. Ik word er een beetje verdrietig van. Maar hopelijk komt het goed❤️!

11. Lichtziener

6 apr 2023
    41
    10
    8
    Vrouw
    Hi! Leuk dat jij mee wilt kletsen! Sorry voor mijn late reactie nogmaals.. ik krijg geen meldingen pff.

Jullie zijn dus nog niet gericht bezig? En 37/38 is niet oud hoor vrouwke❤️!

12. MamaSofie1

MamaSofie1 Fanatiek lid

18 jun 2023
    2.389
    1.325
    113
    Vrouw
    Heee!
    Ik ben 34 jaar en pril zwanger van ons tweede kindje!
    Leuk dat er een groep is van leeftijdsgenoten. :)

Lichtziener en Mom86 vinden dit leuk.
  13. Ppp

Ppp Lid

3 jul 2023
    5
    7
    3
    Vrouw
    Hoi,

mag ik mee kletsen? Ik ben 37 jaar, wij gaan voor ons 2e kindje. Door langdurige rugproblemen met allerlei gevolgen, wens uitgesteld en erg getwijfeld ook nog tussendoor. Zoon is al bijna 5. We zijn half jaar bezig. Vandaag voorzichtig streepje op test gezien. Maar wat bruin/roze bloedverlies gehad. Dus vertrouw er eigenlijk totaal niet op.

ps ik zocht ook echt specifiek op een groep voor een wat “oudere “ damesgroep.

Lichtziener, Mom86 en MamaSofie1 vinden dit leuk.
  14. MamaSofie1

MamaSofie1 Fanatiek lid

18 jun 2023
    2.389
    1.325
    113
    Vrouw
    Veel succes en geluk! :)

15. Ppp

Ppp Lid

3 jul 2023
    5
    7
    3
    Vrouw
    Dankjewel.

hoe gaat het inmiddels met de andere dames.

16. Mom86

Mom86 Niet meer actief

Hier ronde 14..
    Onderzoeken gehad in het zkh en zijn naar huis gestuurd met de mededeling probeer het nog maar even zelf. Lukt het niet voor februari volgend jaar, dan gaan we een behandeling starten (iui)

Zit nu weer op het wachtbankje en wachten maar weer af.

De laatste maanden veel stress gehad rondom de kinderen en andere ouders (wij zijn samengesteld gezin), dus dat zal ook niet echt mee helpen..

Maar we geven niet op❤️

17. MamaSofie1

MamaSofie1 Fanatiek lid

18 jun 2023
    2.389
    1.325
    113
    Vrouw
    Veel succes! Hopelijk mag je toch vlug zwanger geraken en heb je minder stress. Een samengesteld gezin lijkt me niet altijd makkelijk.

Lichtziener en Mom86 vinden dit leuk.
  18. Ppp

Ppp Lid

3 jul 2023
    5
    7
    3
    Vrouw
    Hai,

Dus nog even op het wachtbankje, maar wel met hulp in het vooruitzicht. Dat is dan wel weer een lichtpuntje?

ik ken veel vrouwen in mn nabije omgeving waarbij kinderen krijgen niet vanzelfsprekend is geweest.

19. Lichtziener

6 apr 2023
    41
    10
    8
    Vrouw
    Hoe gaat het met de andere dames? ❤️
    Gefeliciteerd❤️!! Wat leuk!! Ook leuk dat jij mee wilt kletsen! Hoe gaat het en hoe voel jij je?

20. Lichtziener

6 apr 2023
    41
    10
    8
    Vrouw
    Probeer het nog maar even zelf.. " Jemig wat een reactie zeg. Maar, uiteindelijk komt er hulp, al hoop ik dat het natuurlijk lukt voor februari❤️!! Hoe voel jij je nu?

Deel Deze Pagina