34 jaar en kinderwens. Een verhaal en veel vragen en twijfels...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door vossenkind, 29 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vossenkind

vossenkind Nieuw lid

29 aug 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, ben nieuw hier sinds vandaag. Ik voel nu, op mijn 34e, voor het eerst een heeeeeel sterke kinderwens/zwanger-word-drang...
    Sept 2011 gestopt met de pil na 17 jaar nonstop gebruik. Meteen na stoppen regelmatige cyclus. Ik kreeg het benauwd, toch nog maar niet beginnen met proberen. Nu, bijna een jaar later en veilig vrijen toch besloten om het te proberen. Ineens vorige cyclus een cyclus van 6 weken, nadat ik al die maanden op het verwachte moment een eisprong voelde en ongesteld werd. Laatste cyclus (begon 17 dagen geleden) braaf 7 dagen na ongesteldheid regelmatig seks gehad. Meteen de dag na mijn verwachte eisprong klachten als harde opgezette buik en trekkerig gevoel met wat kramp, moe, vaak plassen, gevoel van rust over me. Dit hield 4 dagen aan. Nu voel ik niks meer. Ik heb het gevoel dat mijn lichaam me voor de gek houdt nu ik eindelijk voel dat ik ECHT zwanger wil worden. Ook weet ik dat ik in principe nog niet echt wat kan merken meteen na de ovulatie en dat de kans maar klein is dat het na een keer proberen meteen raak is...zeker op je 34e. Misschien kwam die buikpijn wel gewoon van vaak vrijen?... Na lang twijfelen ineens het gevoel 'en NU wil ik het'... dus het moet dan ook snel gebeuren...Dit werkt alleen helaas niet...
    Wie heeft ervaringen als de mijne?

Bedankt alvast.

Vossenkind

2. Tara84

Tara84 Fanatiek lid

10 apr 2011
    3.878
    0
    36
    Bij mij werd mijn cyclus ook ineens onregelmatig toen we er echt voor gingen. Helaas bleef dat zo totdat ik zwanger werd, na negen rondes (een klein jaar). Ik voelde ook iedere maand wel iets, maar achteraf was het dan toch niet raak.
    Enige advies is rustig blijven en het de tijd gunnen. Ik hoop voor je dat het je heel snel gegund mag zijn. Veel succes!

Deel Deze Pagina