3 positieve testen ,vandaag echo gehad niks te zien

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door loeloebel, 27 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loeloebel

loeloebel Nieuw lid

27 aug 2012
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    al ruim anderhalf week test ik positief ,ik heb meerdere merken zwangerschap testen gehad en van verschillende merken
    Allemaal gaven die zwanger aan ..
    Omdat ik geen regelmatig cyclus heb .kreeg ik een vroegtijdige echo ,helaas zagen ze niks:(:(..iemand hier bekend mee .Moet volgende week terug voor een 2de echo..

2. HopeFaith

HopeFaith Niet meer actief

Ik heb er geen ervaring mee maar hoop dat ze volgende week wel wat zien... Duimduimduim!

3. firsttime

firsttime Fanatiek lid

1 aug 2012
    1.137
    0
    0
    Amsterdam
    Huh, wat vreemd. Nog niet eerder gelezen. Hoop dat er uit de volgende echo meer informatie komt. Sterkte!

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hier ook het zelfde gehad en mocht 1week later terug voor een inwendige echo.
    En helaas kreeg ik geen goed nieuws!!

Ik wens je alvast heel veel sterkte met wachten!

5. BellaNoa

BellaNoa Niet meer actief

Het kan zijn dat je gewoon nog te vroeg was, maar zagen ze dan ook niks aan een beginnende zwangerschap? Meestal kijken ze dan ook naar je baarmoedermond enzo

6. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    Ik wilde ook zeggen dat het misschien nog veel te pril is om iets te kunnen zien op een echo.. Maar dat zal de vk/gyn ook wel weten.. Zei die dat er echt al iets te zien zou moeten zijn?

Hoop voor je dat je toch goed nieuws krijgt!

7. Smnee

Smnee Niet meer actief

lijkt mij ook wat vroeg, hoorde laatst dat je onder de zes weken(?) niets kon zien op een echo. maar je vk/gyn weet dat ook neem ik aan. ik hoop op goed nieuws voor je!

8. tr0elaa

tr0elaa Actief lid

8 feb 2012
    226
    0
    0
    Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ken wel iemand die het meegemaakt heeft, heeft een vroege echo gehad maar was niets te zien, dikke week later moest ze terug komen, en daar bleek toen wel wat op te zien,.

9. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Nou, met 5 weken moeten ze toch wel een zwangerschapsring kunnen zien.

Ik kreeg in 2010 een echo met 5 weken om de locatie van de zwangerschap te bepalen omdat ik 2 mnd daarvoor een bbz had.

Ik hoop dat het voor je te vroeg was. Maar pas op dat het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is! Want dan kunnen ze ook niets in de bm zien. Buiten de bm of eileider is heel moeilijk te zien.

Bij mij zagen ze met veel moeite een rondje met vocht gevuld in mijn eileider. Dit vocht was bloed. Mijn eileider was al gescheurd toen ik met klachten en 5.2 weken zwangerschap naar de hap ging.

10. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Hoi,
    Het zal te vroeg geweest zijn. Gisterenavond zag ik een aflevering van I didn't know I was pregnant. En daarin was er een vrouw die als diagnose miskraam kreeg (na beetje bloeding) omdat er op echo niks te zien was..
    Zoveel maanden later bevalt ze plots wel van een kind. Vermoedelijk was de echo te vroeg gedaan, waardoor het moeilijk was om iets te zien of een hartje te horen.
    Dus afwachten tot volgende week ;)
    Ik hoop dat ik je een beetje hoop heb gegeven ;)

11. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Ja wat zei de verloskundige of gyn zelf?

12. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.827
    19.159
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Rot hè, zo'n tijd wachten en in onzekerheid zitten. Ik duim met je mee dat het gewoon nog te vroeg was en dat er volgende keer een mooi knipperend lichtje op de echo verschijnt!

Hoe ondertussen in de gaten dat je geen hevige buikpijn krijgt of pijn in je schouder. Dit zijn namelijk signalen om gelijk mee aan de bel te trekken bij de vk of huisarts.

Maar laten we niet vooruitlopen op wat er allemaal kan zijn. Het is heel -heel vervelend- een kwestie van afwachten. Succes om de week door te komen!

13. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Een vriendin van me had iets vergelijkbaars... bij de volgende echo was er gewoon een mooie vrucht te zien.

Deel Deze Pagina