zwanger!! maar wat bruinverlies en soms buikpijn.....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door eems, 18 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eems

eems Actief lid

5 aug 2013
    390
    100
    43
  2. flowersoflove

flowersoflove Bekend lid

15 nov 2013
    811
    0
    16
    Kinderopvang
    Buikpijn kan zeker het oprekken van de baarmoeder zijn, bandenpijn. Bloedverlies komt ook vaker voor in het begin van een zwangerschap, de combinatie met de buikpijn kan wel een slecht teken zijn, maar zolang het bloedverlies minimaal blijft en het blijft bruin hoef je je nog geen zorgen te maken. Als je veel helderrood bloed gaat verliezen wordt het een ander verhaal. Niet echt een heel geruststellend berichtje misschien, maar het kan echt nog alle kanten op meid!

3. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Ja hoor dat kan zeker.... Ik had trouwens van week 6 t/m 10 bruinverlies en buikpijn en zie mijn banner 😊

Verschrikkelijk he die onzekerheid.... Weet er alles van. Ik hoop dat alles goed komt. Succes,

4. eems

eems Actief lid

5 aug 2013
    390
    100
    43
    Dankj jullie wel...
    Bruin verlies is minimaal en voornamelijk nu bij afvegen. Die buikpijn komt en gaat..
    Kan die buikpijn de hele zwangerschap aanhouden als dat het door het oprekken komt?

Ben gewoon bang om naar de wc te gaan.

5. elliepellie

elliepellie Fanatiek lid

28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    #5 elliepellie, 18 okt 2014
    Laatst bewerkt: 18 okt 2014
    Tja ik heb het tot nu toe tot week 10/11 op en af gehad (weet nog dat ik juist dacht dat ik te weinig krampjes had wat in mijn optiek kon betekenen dat mijn bm juist niet groeide... Zo heeft iedereen zo zijn onzekerheden denk ik), week 14/15 nog eens en daarna weer rond week 22, toen had ik een mega groeispurt maar iedere zwangerschap is natuurlijk anders

6. Ly1

Ly1 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    1.148
    3
    38
    Drenthe
    Ik ken 2 verhalen. Begin dit jaar bruinverlies en rozeverlies gehad wat uiteindelijk een mk werd en pas toen t echt begon met bloeden kreeg ik ook kramp. Deze zwangerschap ook rozeverlies gehad en wat kramp en nu is alles goed. Het kan echt altijd 2 kanten op. De gyn zei tegen mij dat er ook dames zijn die elke 4weken rond hun normale menstruatie tijd een lichte bloeding hebben dus het zegt niks

7. skimms

skimms Actief lid

25 apr 2012
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb bij mijn laatste zwangerschap ook bruinverlies en beetje menstruatie-achtige buikpijn gehad net na mijn positieve test en mijn dochter is nu 4 maanden oud!

Deel Deze Pagina