Ha dames, Twee weken geleden hebben we een geslachtsbepalingsecho/pretecho gehad. Nu is juist de foto waar het geslacht duidelijk op te zien zou moeten zijn niet zo goed gelukt (verkleuring). Hier word ik onzeker van! Twijfel twijfel!! Misschien kunnen jullie, op basis van deze twee foto's, roepen wat jullie denken? Dinsdag heb ik de 20-weken echo, dus dan vraag ik het voor de zekerheid sowieso nog een keer De VK had erbij getypt wat ze dacht dat het was, dus voor de zekerheid heb ik dat even weggehaald Ben heel benieuwd naar jullie reacties!
Mag ik vragen waarom jullie zo overtuigd zijn van een meisje? Wat zie je dan precies wat ik niet zie haha (overigens zegt het mij helemaal niks, vandaar mijn onzekerheid)
De VK dacht ook een meisje te zien met al die bevestiging hier durf ik er wel vanuit te gaan haha! Als ze het nou met de 20-weken echo bevestigen, kan ik de kamer gaan verven
Ik zeg een meisje omdat je inderdaad de streepjes ziet bij het pijltje. Bij de echo van mijn zoontje zag je zo overduidelijk een uitsteekseltje..... en bij de echo van deze huidige zwangerschap (ook een meisje!) is het te vergelijken met die van jou!