Ik pas me broeken al niet meer dus ik ben op zoek naar leuke webshops/winkels met positiekleding! wil graag tips waar ik nu nog wat leuks kan vinden!
Ik heb bij ikenmijnkind.nl drie leuke broeken gekocht van mamalicious. Ik was 50,- kwijt en ze zitten alledrie goed. Ik ben nog steeds op zoek naar echt leuke jurkjes die ook betaalbaar zijn.
Ik vind dat de H&M zo weinig keuze heeft online... Zat vandaag even op de website van mammalicious te kijken, daar hadden ze mooie spijkerbroeken in de sale.
Vind dat er in winkels sowieso weinig te vinden is.. H&M en C&A vond ik niks en bij V&D bijv. hadden ze niks. Kan aan de winkels liggen, maar vond de modellen allemaal nogal gek staan bij mij. Bij de Hema hadden ze alleen shirts en meer winkels met positiekleding zijn er niet hier in de stad..
Ik heb gister toevallig 2 spijkerbroeken van de H&M binnen gekregen en vind het jammer dat bovenaan de buikband wat elastiek zit. Creëert dan zo'n dubbele buik! Ik twijfel dus nog... Terwijl die ene verder wel fijn zit! Overigens kan ik m'n eigen broeken nog aan, hoor! Maar m'n 2 favoriete broeken zijn bij-na door.. Zo vaak gedragen. Dus moet sowieso wat nieuws. Iemand anders nog tips qua broeken en prettige buikband?
Ik kocht al mijn positiekleding online bij Sales Kiabi : Online dameskleding, herenkleding, kinderkleding, babykleding en positiekleding voor kleine prijzen op Kiabi.nl!. Goede prijs kwaliteit verhouding en zit lekker. Ook bij C&A, vooral de jeansbroeken daar zitten goed. H&M vond ik echt niks, te spannend en groeiden niet goed mee. Buikband was voor mij te laag daar.