Hoi allemaal, afgelopen maandag ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben en ben nu op week 4. Al 2 nachten hèb ik vreselijke pijn in mijn onderbuik echt zo erg dat ik er beroerd van word. Als ik er dan uit ga en rechtop zit zakt het weer weg. zodra ik weer ga liggen is er een heel poos niets aan de hand maar na een uur of 3 word ik dan toch weer wakker van de pijn. Wat kan ik hier aan doen, hoe komt het en kan het kwaad? Overdag heb ik trouwens nergens last van. Groetjes
Is het een soort kramp? Want dat had ik ook heel erg (en soms nog), maar dat is het groeien van je baarmoeder.
Kunnen goed je banden zijn idd. Lig je op je rug als je pijn krijgt? Ik heb dat in het begin nml ook gehad,ben toen meer op mn zij gaan slapen en toen werd het weer minder.
Het zouden eventueel ook nog je darmen kunnen zijn. Ik heb de eerste weken ook ontzettende buikpijn gehad, vooral 's nachts. Wel onduidelijk wat het precies geweest is: darmen, groei van de baarmoeder of de cysten die in mijn eierstok bleken te zitten (kan verder geen kwaad). Mocht je echt heel veel last blijven houden, dan mag je hiervoor bellen naar de vk. Dan doen ze eerder een controle.