Wat een zoektocht (kleding)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Leane, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leane

Leane Lid

1 aug 2013
    87
    0
    0
    Mijn 4 Rottweilers
    Heerde
    Zucht wat een rot zoektocht, ik zoek positie kleding in een grote maat en lange maat in 1. Positie kleding voor lange mensen geen probleem maar gaan tot maatje 46 a 48. Positiekleding voor dikke mensen is er ook, maar dan zitten de pijpen tot aan me knie'en en we gaan de Winter in en dat wil ik dus niet. Het lijkt een onmogelijke zoektocht te zijn.

2. Leane

Leane Lid

1 aug 2013
    87
    0
    0
    Mijn 4 Rottweilers
    Heerde
    Heeft er iemand enig idee ?

Ik ben nu 13 weken maar zie nu al op dat mijn eigen kleding niet past. Ik weeg 130 kilo en ben 1 meter 90 lang. Geen broek die mij gaat passen. Mode voor lange mensen gaat maar tot 46 a 48 en mode voor dikke mensen zitten de pijpen tot op mijn knieen.. helpp!!

3. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    bij bon prix kan je het proberen

4. kawaii

kawaii Fanatiek lid

9 mei 2011
    1.364
    0
    0
    brabant
    Jeetje wat lastig.. ik heb er al moeite mee en ben "maar" 1.83 met maat 42-44. zelfs bij mij is al veel te kort, veel jurkjes vallen bij mij als tuniekjes en broeken is al helemaal drama. Heb dus ook een paar broeken die te kort zijn, maar die doe ik dan gewoon bij een paar laarzen in... (skinny broeken).
    Kan me voorstellen dat dat met 1.90 nog veel lastiger is! :(
    bonprix is idd wel een idee misschien.. ik kan je niet echt helpen maar wil je wel even laten wten dat ik met je meeleef. :(

5. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Zijn de broeken van miss etam ook te kort?

6. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Al gekeken bij asos.com? Die hebben iig een grote collectie. En geen verzendkosten. Je kunt misschien ook wel een amerikaanse webshop vinden?

7. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik heb ook een grote maat (48 - 50) en ben lang en kocht mijn positiekleding in de C&A. Niet duur en daar hebben ze een afdeling voor grote maten. Ideaal.

Ik zie net dat je nog een grotere maat moet hebben maar ik denk echt wel dat je dat hebt in de grote maten sectie van C&A.
    Anders moet je eens kijken op Kiabi : Online dameskleding, herenkleding, kinderkleding, babykleding en positiekleding voor kleine prijzen op Kiabi.nl!. Daar heb ik ook positiekleding gekocht, maar weet niet tot hoe ver de maten gaan.

8. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Anders kijken of iemand dingen voor je mee kan nemen uit Amerika?

9. Leane

Leane Lid

1 aug 2013
    87
    0
    0
    Mijn 4 Rottweilers
    Heerde
    Bedankt allemaal voor de reactie's ik ga eens kijken op de linken die jullie gaven.

Bij de grote maten is de lengte van de broek altijd erg kort bij mij. Als ik nu de zomer in ging dan maakte het niet uit. Maar nu ik de Winter in ga wil ik gewoon passende kleding hebben en geen hoog water.

10. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Anders kun je misschien uit de voeten met (warme) jurken, vesten en leggings of positiepantys en laarzen. Dat is allemaal wat rekbaarder.

Deel Deze Pagina