Morgen eerste echo

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jeszjuh, 27 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    De titel zegt het al. Morgen heb ik eindelijk de eerste 8. Weken echo. Ben toch wel nerveus. Ben op de 1 of andere manier bang dat er misschien geen kloppend hartje is ofzo...heb ook totaal geen kwaaltjes:)

2. Arr

Arr Actief lid

24 aug 2012
    249
    3
    18
    Had ik ook! Precies zo. Geen kwaaltjes, zelfs tot op de dag van vandaag nergens last van! Was ook erg bang om te horen dat er geen hartje was, maar zoals je op mijn banner leest, is alles goed!
    Niet iedereen heeft kwaaltjes gelukkig, alleen hoor je daar gewoon minder van! :)
    Succes morgen!

3. lea

lea Fanatiek lid

Spannend! Morgen heb ik m ook. Veel succes met afwachten....!

4. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Jij ook, ik hoor het morgen wel he hoe t was :)

5. lea

lea Fanatiek lid

Hoe is het gegaan?

6. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Goed had kloppend hartje :) ben wel terug gezet naar 7 weken wat ik niet snap... Bij jouw?

7. lea

lea Fanatiek lid

Mooi zo, misschien heeft het eitje wat langer gedaan over de innesteling? Hopelijk maak je je niet te ongerust...

Hier was het helemaal goed, zit vandaag op 10 weken. het kindje bewoog de armpjes en beentjes heel grappig om te zien, zo'n wonder.

8. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Echt super leuk:) ik had gewoon vage vlek haha om t zo maar te zeggen. Dus de 10 weken echo word leuker :) iets om naar uit te kijken. Fijn voor je dat alles ook bij jouw goed is!

Ik maak me er geen zorgen over maar vind het gewoon irritant dat ik steeds word terug gezet. Naar 7 weken..is al 2de keer. Heb jij al een beetje buikje?

Deel Deze Pagina