Vocht vasthouden

Discussion in 'Zwangerschap' started by Ster27, May 24, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

Jan 14, 2010
    2,905
    254
    83
    Ben nog maar 6 weken zwanger, maar ik merk dat ik behoorlijk wat vocht vasthoud. Ik kan mijn horloge en ringen al niet meer om en de weegschaal geeft sinds 2 dagen ook 1,5 kilo meer aan dan daarvoor, ondanks dat ik (dankzij de misselijkheid) niet echt veel gegeten heb. Is het normaal dat je aan het begin van de zwangerschap ook al zoveel vocht kunt vasthouden? Ik wist wel dat het aan het eind van de zwangerschap voorkomt, maar aan het begin had ik eigenlijk nooit gehoord. En heeft iemand tips wat ik er tegen kan doen?

2. fafje

fafje Niet meer actief

Hey

Wat vervelend dat je daar nu al last van hebt...maar ik kan me herinneren dat ik dat ook had in het begin...ik was wat boller enz...maar dat is weggetrokken...nu heb ik er geen last meer van!...dus kan dat jij het ook nu tijdelijk hebt,...tja of niet...veel water drinken...weinig zout en koffie etc...dat houd allemaal vocht vast...en niet teveel in de zon geloof ik...succes!!

3. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

Apr 16, 2010
    4,417
    0
    0
    Nou hier nog 1 hoor,mijn schoenen zitten echt niet meer lekker en als ik mijn sokken uittrek blijft er een paar uur een afdruk op mijn enkels staan. Ben intussen al 3/4 kilo aangekomen!! ook wel gestopt met roken dus daar zal het ook wel aan liggen. Veel de voetjes omhoog,veel water en weinig zout. Ook warm afwisselend met koudbadjes helpt als het goed is.

Maaruh....niet te veel in de zon? Houdt je daardoor vocht vast?

4. fafje

fafje Niet meer actief

oh en mn vk heeft vandaag gezegd...niet met de voetjes in de zon!

Share This Page