15 weken zwanger en ineens zo ziek

Discussion in 'Zwangerschap' started by joyce26, Jul 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

Sep 13, 2006
    1,332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hallo meiden,
    ik ben sinds gisteren ineens zo beroerd.
    gisteren ging het niet zo lekker met me steeds koud en buikkrampjes had totaal geen trek dus s morgens niet kunnen eten bakje koffie lag ook zo in de wc dacht nog ach dat heb ik wel vaker komt wel goed straks maar mooi niet dus.
    me mannetje belde of ik zin had in vis en ik euh.. ja doe maar een lekkerbekje toen hij thuiskwam was me maag flink herrie aan het maken dus ik toch maar paar stukjes vis gegeten daarna ging het mis nog meer buikkrampen en flink beroerd gevoel op de bank in slaap gevallen en rond 10 uur gisteravond werd ik wakker moest naar de wc en flink aan de diaree (sorry) daarna kwam de missenlijkheid ook weer opzetten en zelfs water hield ik niet meer binnen dit is nog steeds het geval dus de ha gebeld kan morgen pas terecht en moet maar om de 15 min een thee lepeltje water nemen en kijken of dat er wel in blijft ik voel me behoorlijk verzwakt moe en echt flink ziek.
    zou dit gewoon een griepje zijn bij de zwangerschap horen of door de vis komen?? wat vinden jullie moet ik de vk bellen of proberen zoveel mogenlijk te slapen en morgen maar naar me ha gaan?
    moet er ook nog even bij vermelden dat ik lek gestoken ben door de muggen misschien een reaktie van me lichaam hierop?
    zijn er meiden die dit ook hebben gehad en wat is jullie advies?
    alvast bedank joyce

2. firstone

firstone Bekend lid

Apr 27, 2009
    664
    0
    0
    Drenthe
    ik kreeg precies hetzelfde als jij toen ik zo lang zwanger was. Heb er veel te lang mee doorgelopen, kreeg ongeveer 6 weken erna medicijnen voorgeschreven. Ik wil nu niet zeggen dat je direct moet bellen, maar langer dan 3-4 dagen zou ik het niet laten duren.
    Beterschap!

Share This Page