Hallo dames, Even een vraagje of dit bekend is bij jullie. Sinds anderhalve week gaat alles wat minder soepel, slaap minder goed, minder energie. Ook ben ik weer chagrijnig, niet meer zoveel zin om dingen te doen. En zojuist kwam er ineens een heel diep verdrietig gevoel over mij heen. Zomaar, uit het niets. Heb ik de hele zwangerschap niet gehad. Word nu ook een beetje bang dat er iets met de kleine is (en op het moment dat ik dit typ beweegt ze gelukkig lekker door in mijn buik ) Herkennen jullie dit? Typisch gevalletje van hormonen? Bedankt alvast voor jullie reacties.
ja hoor... ik kan zo in eens huilen... door de hormonen.. net als boos worden! Maar meestal zijn dit vlagen van heftige emoties en is het niet een overheersend iets wat uren duurt.
Laatst ook zo'n dag...in het weekend wat kleine ongelukjes zoals een pak yoghurt wat uit mijn handen glipte en troep gaf, daarna een plant van de vensterbank gestoten. Kleine dingetjes, en de dag erna beetje trammelant met collega en opeens kwamen de tranen, hele middag ging het door. Zijn vaak idd de hormonen, op ieder moment kunnen ze toeslaan. Echt, die hormonen...terrormonen zijn het. Ik hoop dat je toch een beetje weer de rust hebt teruggevonden en dat je verdriet snel minder wordt TO
Komt me heel bekent voor, hier precies hetzelfde maar idd ook een heel kort lontje en dat is niet altijd even handig als je een hele eigenwijze dreumes van 20 maanden hebt, ik kan me gelukkig tot nu toe nog inhouden tegenover haar maar daardoor is manlief vaker het doelwit , ik voel mij continu schuldig maar hij zegt vaak dat hij het wel begrijpt
Bedankt allemaal! Het verdrietige is gisterenmiddag gelukkig weer gezakt. Gisterenavond een gevoel van "ik vind het zwanger even niet meer leuk". En de twijfel of het ons echt wel wordt gegund. Dat het niet ineens toch nog mis gaat nu we zo ver zijn. Rare hormonen Zal het donderdag ook even met de verloskundige bespreken. Jullie ook succes met de hormonen en aanstaande bevalling!
Ik had zowat een complete zenuwinzinking rond die tijd. Stortte helemaal in! Volgens de VK gebeurde het wel vaker rond die termijn. Ik voelde me 2 wkn later wel weer beter maar bij mij was het ook wel behoorlijk heftig. Fijn dat jij je alweer wat beter voelt!