14+5 w, eerste kindje en ik voel gekriebel in mijn onderbuik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door karinkarin, 3 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karinkarin

25 apr 2006
    53
    0
    0
    Hi dames,

Het lijkt bij mij allemaal heel snel te gaan.. Het is nog maar mijn eerste kindje maar ik krijg al een redelijk buikje. Daarnaast voel ik sinds 3 dagen het gekriebel in m'n onderbuik sterker worden. Is dat misschien de klein?
    Geen geplop maar alsof er een veertje aan de binnenkant langs wordt gehaald.

Ik ben erg slank.. En klein van stuk.. Kan dat mijn opvallende buikje en vroege kriebels verklaren??

Of verbeeld ik me gewoon..

2. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Haha, het is zeker niet onmogelijk maar je bent er vroeg bij!
    Wel erg leuk!

3. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    Het zou goed mogelijk zijn hoor! Vooral het gekriebel, is echt zo'n typisch gevoel. Ik ben nu 15, 4 weken en als ik mijn hand op mijn buik leg, voel ik de baby ook. Volgens de vk is het goed mogelijk, omdat ik (net als jij) slank ben en er weinig vet zit!

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Kan goed hoor, ik had het ook al rond die termijn :D

5. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had het toen ook al, week eerder dacht ik al wat te voelen. Vanaf 15 weken voelde ik de baby elke dag.

6. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

zou kunnen, maar dan ben je een van de weinige gelukkige hoor! Hier ook 1ste kindje, 16weken ver maar nog niets gevoeld. Het hangt ook af waar je placenta ligt natuurlijk.

Leuk voor je!

7. annamar

annamar Niet meer actief

kan zeker met deze zwangerschap had ik dat ook met 14+5 geniet ervan :)

8. liga

liga Fanatiek lid

27 okt 2011
    1.569
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had t ook met m'n eerste !:) placenta achter en erg slank :). Geniet ervan !

9. karinkarin

25 apr 2006
    53
    0
    0
    Bedankt voor jullie leuke reacties.. ja het voel toch echt als iets wat ik nooit eerder heb gevoelt.. ik ga er maar vanuit dat het de baby is.. het zal komende weken alleen maar sterker kunnen worden..

Leuk om te horen dat ik toch niet helemaal 'gek' aan het worden ben hhaaha! Ik heb het ook voornamelijk als ik zegmaar 'zit' en bijvoorbeeld achter de computer zit..

Ik wordt er in ieder geval erg vrolijk van:D

10. Olliebol

Olliebol Actief lid

23 jan 2014
    245
    91
    28
    Vrouw
    Oh wat fijn, zo vroeg. Ik ben nu 17 weken en ik voelde afgelopen vrijdag ook ineens iets kriebelen, heel grappig en ik had zoiets nog niet eerder gevoeld. Het kwam ook echt van binnenuit, heel bijzonder. Ik ga er maar vanuit dat het mini was, wel zo leuk :D Helaas sindsdien niets meer gevoeld, ik hoop dat het snel weer terugkomt.

11. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Ik voelde het met 15 weken al, twijfelde toen nog, maar het werd steeds sterker en vaker. Placenta ligt ook achter bij mij. Dat scheelt wel! Ben niet super slank, voel het kindje dan ook vooral onder in mn buik, wat hoger moet ie wel harder schoppen om het te voelen, wat nu af en toe gebeurd.
    Geniet er maar van! Je wordt er zeker vrolijk van, zo gezellig:)

12. dido84

dido84 Actief lid

22 nov 2013
    180
    0
    0
    Ik denk ook dat ik wat voel. Maar zal wel niets zijn denk ik haha. Is trouwens me 3e

13. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Kan goed hoor :) De eerste voelde ik met een week of 16 a 17, met placenta voor. De tweede met 11 a 12 weken al, placenta achter en dit kindje voel ik nu ook wel maar lang nog niet zo duidelijk als de andere twee. Ik dacht, dit is de 3e dus zal dat wel snel gaan maar dat is dus totaal niet :p

Deel Deze Pagina