positiemode.

Discussion in 'Zwangerschap' started by Danie1991, Sep 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Danie1991

Danie1991 Actief lid

Aug 18, 2014
    449
    0
    0
    oke, ik zeg het eerlijk. ik ben een beetje gefrustreerd.

mijn eigen broeken passen niet meer, maar ik ben gek op ze. ze zitten gewoon fijn en nouja -,- ze zijn mooier.

maargoed toch maar aan de positiebroeken; heb vanalles aangehad, maar mijn bovenbenen blijven nou eenmaal een beetje groot in verhouding tot de rest; dus die buikbanden zijn overal en zitten dus niet fijn.
    Die van miss etam zijn het ergst van allemaal. Ik kan er wel in zwemmen.

En nu ik serieus met elk shirt die ik aantrek een soort van 'dakje' creeer ben ik er helemaal zat van. en al die duffe/suffe roze zoetsappige positiekleding maakt het niet bepaald makkelijker.

oke to the point; iemand originele ideeen of verassende kledingtips. Help me alsjeblieft. :p

2. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Kun je je broeken ook niet aan met zo'n tussenstukje?

3. Jori

Jori Bekend lid

Nov 6, 2012
    864
    0
    16
    de positiebroeken van esprit hebben niet zo'n hoge band maar een elastische taille. Die zijn ideaal!

4. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

Jul 19, 2012
    2,370
    109
    63
    herkenbaar! ik heb schoudermaat xl en taille maat m, vind maar eens een herfst jas! vreselijk!
    broeken heb ik van mamalichous (ofzo.. hoe schrijf je dat)
    shirts draag ik van mezelf, met buikbanden erbij.

5. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik heb gelukkig voornamelijk mijn eigen kleding kunnen dragen. Een aantal broeken besteld bij asos. En verder voornamelijk jurkjes/rokjes met blousjes en blazer. Vind de meeste positiekleding zo lelijk, echt van die 'moeder'kleding. Asos vind ik vaak wel leuk qua positiekleding!

6. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik draag alleen maar zwangerschapsjeans en niet van die zoetsappige broeken want daar heb ik ook een hekel aan :D

Ik heb ook een zwangerschapsbroek met een lage buikband, misschien vind je zoiets fijner? Ik vind die hoge buikbanden wel fijn als ze goed aansluiten, als je steeds aan een broek aan het hijsen bent is dat ook erg storend :x

7. Danie1991

Danie1991 Actief lid

Aug 18, 2014
    449
    0
    0
    haha ik ben juist een beetje meer andersom. bovenkant wel smal maar een kont van heb ik jou daar ;) ach ik overdrijf ook. maar zoiets.:D

ik heb al wel wat broeken, maar niet helemaal tevreden. maar goed, zal me er wel mee redden. het is denk k vooral dat ik me zo mezelf niet meer voel. ;)

8. talkingchair

talkingchair Niet meer actief

Heel herkenbaar! Ik draag vooral jurkjes, tuniekjes, want ik heb een redelijk smal buikje en rug, waardoor die band van de broek ook te los zit. Oh, wat kijk ik er naar uit dat ik zo meteen gewoon weer m'n eigen, fijne, leuke kleren aan mag. :)

9. Danie1991

Danie1991 Actief lid

Aug 18, 2014
    449
    0
    0
    en een leuke BH ;) maargoed ik ben sowieso wel ongeduldig. hihi

laatst wel een leuk jurkje gekocht. daar wel super happy mee. maar kan 't natuurlijk niet elke dag aan..

Share This Page