Hoi! Ik ga morgen voor het eerst naar de fysiotherapeut i.v.m. een pijnlijke (onder)rug, stuitje, schouders en nek waar ik al tijden last van heb. Ik hoopte eigenlijk dat ze het goed kan wegmasseren / kraken. Moest 24 uur van tevoren afzeggen dus kan nu niet meer. Heb zaterdag mijn NOD en hoop natuurlijk op goed nieuws dan. Alleen, nu was ik net aan het Googlen en zie ik vanalles staan over massages en zwangerschap staan. Ik weet nog niet of ik wel of niet zwanger ben en ik ga voor het eerst naar de fysiotherapeut dus vind het eigenlijk niet zo prettig om te zeggen dat ik 'misschien' zwanger zou kunnen zijn. Helemaal vervelend als het niet zo blijkt te zijn en ik dat dan tijdens de volgende afspraak moet zeggen. Zijn er hier mensen aanwezig die hier verstand van hebben (of zelf fysiotherapeut zijn?)
Ik ga wekelijks naar de bekkenfysio waar dat hele gebied flink (lees:hardhandig) onder handen wordt genomen. Kan echt geen kwaad. Zou wel geen dry-needling laten toepassen, want dat mag niet zomaar overal tijdens een zwangerschap.
vanaf 12 weken zoiets, dus niet heel pril deze keer. Maar vorige keer ook tijdens het begin onder behandeling voor nek/schouder.