Bruine afscheiding echo 5 weken 6 dagen niks te zien

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door sano1988, 17 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sano1988

sano1988 Actief lid

2 mrt 2015
    205
    90
    28
    Vrouw
    Sinds van vanmorgen wat bruine afscheiding en contact opgenomen mer verloskundige ik mocht voor een echo langs komen al zei ze wel dat er waarschijnlijk nog niks te zien zal zijn. Ze deed de echo inwendig en ze vond dat de baarmoeder echt van een Zwanger iemand uit zag. En dat ze het moeilijk kon zien nu afwachten tot de 25e ..... Wie had dit nog meer?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,4 KB
      Weergaven:
      25
  2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Als je bijna zes weken zwanger bent, dan zou er in ieder geval een vruchtje te zien moeten zijn. Soms klopt het hartje dan ook al. Op jouw echo zie ik helaas helemaal niets. Geen zwangerschapsring, geen vruchtje, geen dooierzakje. Alleen een verdikt laagje baarmoederslijmvlies aan de onderkant van je baarmoeder.

Kan het zijn dat je veel korter zwanger bent? Heb je wel duidelijk positief getest?

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dat dus. Wanneer heb je positief getest? Heb je evt. een foto van die test? Ben je regelmatig ongesteld? (Ik vraag dit omdat sommige zwangerschapstesten ook op je eisprong kunnen reageren. Als je twee weken geleden positief had getest, zou het bij een onregelmatige cyclus helaas zomaar kunnen dat die op je eisprong gereageerd heeft....:( ). Heb je je eisprong gevonden middels temperaturen of ovulatietesten?

Bruinverlies kan ook een voorbode zijn van je menstruatie namelijk.

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ipv je zoveel te vragen had ik ook je berichtengeschiedenis kunnen lezen.... Je had na je NOD positief getest met de CB 1-2 weken las ik. En je had Clomid gebruikt, dus je hebt waarschijnlijk in het ziekenhuis echo's gehad waardoor je zeker benr van je eisprong.

Dan snap ik het eigenlijk ook niet....Hoop dat het vruchtje nog te voorschijn komt en dat je korter zwanger blijkt.Hoop niet dat het mis is gegaan....:(

5. sano1988

sano1988 Actief lid

2 mrt 2015
    205
    90
    28
    Vrouw
    Vandaag niks geen afscheiding meer. Mij eisprong kan 2 dagen eerder zijn geweest dus dan zou ik 5 weken 3 dagen geweest zijn gisteren. Echter lees ik heel veel op Internet dames die met 6 weken nog niks zien en vervolgens met 7 weken een prachtige echo. De verloskundige waarschuwde me van tevoren al dat het te vroeg was om iets te zien. En ze vond verder alles er goed uit zien.

6. sano1988

sano1988 Actief lid

2 mrt 2015
    205
    90
    28
    Vrouw
    Ik heb geen echo's gehad alleen een bloedtest

7. sano1988

sano1988 Actief lid

2 mrt 2015
    205
    90
    28
    Vrouw
    Kan het ook een late innesteling zijn? Ik heb vrijdag 1 april mijn innesteling gehad ongeveer toen erge krampen dat is nu 16 dagen terug

8. sano1988

sano1988 Actief lid

2 mrt 2015
    205
    90
    28
    Vrouw
    Ik heb op dag 18 mijn eisprong gehad en op dag 29 innesteling dus dan een cyclus van 32 als je twee weken na eisprong reken op menstruatie

9. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik heb ook meerdere echo's gehad met jou termijn vanwege veel bloedverlies en er was wel altijd iets te zien. Ik denk als mensen zeggen nog niets te kunnen zien dat ze bedoelen in de ring nog niet veel te zien aangezien het nog echt een stipje kan zijn. Maar op jou echo is echt helemaal niets te zien dat is wel vreemd als je zwanger bent lijkt me. Met 6 weken kun je vaak al een hartslag zien. Maar dan moet je dus wel op zijn minst een embryo kunnen ontdekken. Ik hoop voor je dat het nog komt maar zou er rekening mee houden dat het ook niet zo kan zijn.

10. jaleisha28

jaleisha28 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.949
    56
    48
    Zaandam
    hier een postief verhaal..

Heb ik ook gehad...

Bleek achteraf dat het gewoon te vroeg was, moest toen bloed laten afnemen omdat ze bang waren dat het een bbz was.

een week later was er een klein vruchtje te zien..

terwijl ik echt al een tijd duidelijke posi testen had, maar bleek gewoon hoge hcg hebben terwijl ik nog niet zo ver was...

Hopelijk 25e goed nieuws voor je!

11. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Op dag 29 de innesteling...is daar ook een test voor tegenwoordig?
    Dat kun je echt onmogelijk weten.
    Gewoon even de volgende echo afwachten,ik sluit me voor nu bij BeHappy aan.

12. sano1988

sano1988 Actief lid

2 mrt 2015
    205
    90
    28
    Vrouw
    6 weken ben ik niet want ei is al 4 dagen later gesproken dus zou ik nu begin 5 weken zijn

13. sano1988

sano1988 Actief lid

2 mrt 2015
    205
    90
    28
    Vrouw

Hoe ver was je toen

14. Logan

Logan Niet meer actief

Ik sluit me bij BeHappy aan. Ik hoop echt dat het allemaal goed is!

Wat knap dat je dat weet...

15. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    Ik heb maandag een vroege echo gehad met 5 weken vanwege bruin en bloedverlies. Op mijn echo zag je ook dat zwarte van de baarmoeder niet meer, bijna alles was al opgeruimd. Enkel een klein zwart vlekje ( wat bij jou dus groter is) was de enige aanwijzing dat er een zwangerschap was geweest. Ik hoop voor je dat het goed zit.

16. tubi88

tubi88 Lid

24 mrt 2016
    49
    0
    6
    NULL
    NULL
    Twins2009 heel veel sterkte meid, dat is echt niet leuk om te horen:(

Ik ben ook heel erg onzeker, kan gewoon niet meer slapen..

Ik ben bijna 7 weken zwanger heb ook donkerbruinverlies en 1 dagje helderrood bloedverlies gehad.

Heb met 6 weken en paar dagen uitwendige echo gehad, we zagen wel een vruchtzakje maar daarna kon de VK het niet meer vinden:S

Ik maak me heel erg zorgen, heb a.s. dinsdag 26 april 2e echo

Hoe erg is een bloeding bij een MK?

17. Suze29

Suze29 Fanatiek lid

20 okt 2014
    2.709
    740
    113
    Hoe is het nu Sano?

Deel Deze Pagina