Jullie hadden gelijk....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door aafke77, 12 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aafke77

aafke77 Actief lid

21 jul 2008
    190
    1
    0
    Apeldoorn
    Vorige week heb ik een bericht geplaatst met de titel "en ineens weet je het". Het ging over het feit dat ik maandag ingeleid zou worden en dan dus mama zou zijn......Er waren toen al een aantal dames die me vertelde dat het niet heel vanzelf sprekend was dat je dan dezelfde dag nog je kindje zou kunnen vast houden. En idd ze/jullie hadden gelijk!
    Gisteren om 7.15 in het ziekenhuis aangekomen, inwendig onderzoek gehad en veter met hormoon gekregen. En toen begon het wachten......Rond een uur of 15.00 kreeg ik wat harde buiken en om 16.00 uur begon het echt flink te rommelen. Behoorlijk pijnlijke krampen die ik moest wegpuffen, maar helaas geen ontsluiting. De 'harde buiken/krampen' werden nog steeds erger en tegen 23.00 uur weer inwendig onderzocht en......NOG NIKS!!!
    Dus ik heb een slaapmiddel gekregen en pijnstilling, heb heerlijk geslapen en vanochtend om 7.30 weer inwendig onderzocht. Maar jullie raden het al......NIETS!! Dus ik ben nu weer thuis en moet morgen wederom om 7.15 terugkomen om de hele riedel nog eens te herhalen.......Tja...........................wat een gedoe zeg!
    Er is mij 'beloofd' dat ik deze week nog mijn babie kan vasthouden en daar gaan we dan maar vanuit hé.
    Nou dat wilde ik even kwijt, ik zou zeggen dames duim voor me en jullie horen nog wel van me!
    Groetjes

2. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

We zeiden het toch... ;) . Nee grapje. Balen joh! Ga je eindelijk naar het zkh, dan verwacht (iig hoop) je toch snel je kleintje vast te kunnen houden. Balen dat je nog niet veel verder bent.

Zal voor je duimen dat je snel en makkelijk mag bevallen.

We lezen hier wel hoe het met je gaat.

xxx Suzie

3. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Sterkte!!!!

4. meertje

meertje Bekend lid

12 sep 2008
    870
    0
    0
    Noord-Holland
    He bah ik wordt ook morgen ingeleid had ook gedacht dezelfde dag met de beeb naar huis te gaan!!
    Nou dan wacht ik ook maar af hoe morgen loopt!

5. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    O dat is wel heel erg balen zeg.

Ik ben zelf met 42+1 dag ingeleid en dacht dus ook echt dat ik diezelfde avond weer lekker thuis zou zijn met de kleine; FOUT!!
    Dochterlief bleef nog even binnen tot een dag later.

Maar zo extreem als jou, daar moet ik niet aan denken!

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja, als je je daar op instelt kan het flink tegenvallen inderdaad!
    Je bent nu pas 4 dagen uitgerekend....leiden ze om een speciale reden vast in?
    Succes! Ik hoop dat het niet lang meer duurt!
    Elmo

7. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    ik hoop voor je dat het nu niet lang meer duurt
    succes !!

8. Judi

Judi Actief lid

27 mrt 2008
    236
    0
    0
    Jeetje joh. Dat is balen.
    Ik had je dus geschreven, dat het idd niet hoeft te betekenen dat je meteen die dag een kindje in je handen kan hebben. Het kan daarom tegenvallen als je het niet weet en ik wilde je daar voor behoeden. Ook naar anderen trouwens he.

Zelf is het mij zooooooo onwijs tegengevallen. Beloftes en dan NIETS.
    Toch maar weer naar huis.

Ik hoop voor jullie, maar in dit geval ietsje meer voor jou (dat geploeter met en in je lijf is ook geen leuk gedoe), dat het nu wel gaat lukken.
    Heel veel succes meid!!!!!

9. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Sterkte meid!
    Ze hebben mij ook 2 x ingeleid en dat is idd niet leuk als het niet aanslaat.

10. wwndyy

wwndyy Actief lid

15 sep 2008
    457
    0
    0
    Thuismama. De planning is wel dat ik weer ga leren
    Voorburg
    Ben benieuwd of het nu wel gelukt is!!??

11. Judi

Judi Actief lid

27 mrt 2008
    236
    0
    0
    Ben ook zeer benieuwd of het gelukt is?
    Laat ff weten als je wil!?

12. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026