Misselijk, tips??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door PollyBaby86, 4 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PollyBaby86

PollyBaby86 Bekend lid

15 jul 2013
    510
    37
    28
    Ik ben al van voor dat ik wist dat ik zwanger was regelmatig misselijk. Eerste week ook spugen, maar de laatste weken niet meer. De laatste werk zit ik er steeds tegenaan, zweetaanvallen bibberen etc.

Hebben jullie tips? Ik durf zo echt amper de deur uit...

2. mariska14

mariska14 Actief lid

5 jun 2008
    165
    0
    0
    Vanaf 5 weken ben ik ook erg misselijk geweest. Als ik wel of niet at, het hielp niet. Heb een tijdje emasafene voorgeschreven gekregen, dat hielp soms. Ik merkte dat ik misselijker was als mijn darmen vol waren. Vanaf 12 weken was ik minder misselijk en nu bijna niet meer. Hopelijk heb je hier wat aan.

3. PollyBaby86

PollyBaby86 Bekend lid

15 jul 2013
    510
    37
    28
    Oké ik denk dat ik het maandag toch maar eens bij de huisarts ga vragen!

Hoop in ieder geval dat het over een paar weken echt over is! Wordt hier maar sip van!

4. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Wat vervelend zeg! :( Hier ook nog steeds regelmatig misselijk en spugen, maakt net als bij mariska14 bij mij ook niks uit of ik wel of niet eet, medicijnen hielpen hier helaas helemaal niks.. Ik durf ook bijna de deur niet uit, want heb al regelmatig op straat gespuugd en schaam me helemaal rot.. :)

5. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Misschien allang geprobeerd maar eventueel gember tabletjes kopen? Gember werkt goed tegen misselijkheid..

Deel Deze Pagina