Die druk heb ik ok al een tijdje maar nu is het echt eg alsof allez gekneusd is en bij elke harde buik er een med in word geramd
O nee, wat erg voor je. Krijg je nu weer remmers? Heel veel sterkte en succes met de komende bevalling. Laat ons zeker iets weten hoe het met jou en je kindje gaat he!
Sterkte! Hopelijk blijft je kindje nog even zitten, elke dag extra is fijn. Bij mij kwam de bevalling wel meteen op gang na het breken (met 34 weken) en hebben ze niet geremd.
pff spannend meis! heel veel sterkte en ook succes...we schelen maar 1 dag zag ik... erg benieuwd hoe je bevalling gaat verlopen, hopelijk blijft de kleine nog even zitten zodat ie nog wat kan groeien...
Ik kwam ff kijken hoe het met je ging en schrok ook ff! Hopelijk blijft je kindje nog heel even in je buik! Alvast veel succes!!!!!
Nog bib Vandaag nog longrijping morgen vroeg de weer emmers eraf waarschijnlijk ten laatste maandag bevallen Lang ga het niet meer duren vruchtwater blijft lopen en heb lichte weeën die nu niet doorzetten Afwachten maar ziet er naar uit dat baby niet lang meer gaat blijven zitten
ze is uiteindelijk geboren op 35+1 2240 gram en 46 cm ze ligt nog in het ziekenhuis tot ze bijgekomen is
Super fijn!! Kan je lekker genieten van je complete gezin. Ben stiekem wel ontzettend jaloers! Il wil ons moppie ook zo graag thuis hebben
Is er een vooruitzicht wanneer ze naar huis mag ? Hier moest ze per se 37 weken zijn . Goed drinken en stabiel blijven en bijkomen qua gewicht . Zondag is ze 37 weken maar dan doet de ka geen ontslag dus vandaar pas.maandag Dan is ze net 2 weken oud