Ik heb sinds vanmorgen met vlagen echt een weeen gevoel in mijn buik. Het doet echt pijn. Het begon na een stressvol moment vanmorgen. Moet ik nu de VK bellen of zal ik afwachten? Bij de andere kinderen nooit gehad.
Bellen! Ik had 2w terug constant harde buiken zonder dat ze pijn deden, gebeld en ze wilden toch graag even controleren of het allemaal nog goed zat. Dus als ze ook nog eens pijn doen, zéker bellen!!
Heb gebeld en word zo teruggebeld. Het hoort zeker geen pijn te doen en helemaal niet in de gradatie dat je niet meer kunt lopen.
Ze is langs geweest en toen was het net wat afgenomen. Nu is het weer terug. Ze denkt dat het te maken heeft met indalen. Als het erger wordt moet ik terugbellen.
och jeetje wat spannend ik had ook vroeg al harde buiken. en dat mocht maar ze mochten niet zeer gaan doen dan moest ik zeker bellen. goed dat je dat gedaan hebt hoor. je hebt er niks aan als je nu wel in de weeen terecht komt is nog veel te vroeg
Kan idd van het indalen zijn. Ik heb twee eken geleden ook last gehad van indalingsweeen. Kan je vertellen, dat doet best pijn ja! Bij mij hielp een warme kruik zou dat ff proberen. Word het niet minder door warmte, kunnen het ook echte weeën zijn en dan zou ik zeker weer bellen! Succes meid!
He bah , hoop dat het indalings weeen zijn.. Lekker rustig aan doen en en afleiding zoeken.. Computeren of filmpje.. The voice.. Heb je nog geen gevoel dat je steeds moet poepen ? Als dat erbij komt gelijk weer bellen. Sterkte!