Strippen en nu???

Discussie in 'De bevalling' gestart door warhoofd, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. warhoofd

warhoofd Bekend lid

30 jan 2006
    673
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Gisteren ben ik door de gyn gestript wegens ernstige bekkenklachten. Alles was verweekt en 1 cm ontsluiting. Gister veel rommeldebom in mijn buik. Vannacht pijnlijke rug en buik weeeën, maar zette niet door. Nu kramperig gevoel.....

As vrijdag word ik ingeleid, maar zou het leuk vinden als de baby zelf komt. Maak ik nu nog wel kans of heeft strippen niet geholpen??? Hoelang heeft het effect????

Thanks
    X

2. Superstring

Superstring Actief lid

3 feb 2011
    172
    0
    0
    hee meis ik ben gestript met 40+1 en 41+2 waarbij de eerste poging ze er niet eens bij konden omdat hij nog te ver naar achter stond en bij de 2e poging er nog geen ontsluiting was dus er niks te strippen viel. de vk zei toen dat ik de hele week nog niet zou bevallen omdat het nog potdicht zat (leuke mededeling 9 dagen over tijd :( ) anyway die nacht braken spontaan mn vliezen en ben ik toch nog vanzelf bevallen met 41+3 . Het zegt dus elemaal niks en et kleintje bepaald zelf wanneer ie eruit wil. dat je nu buikpijn hebt zegt volgens mij alleen maar dat er het een en ander in gang gezet is (ik had uberhaupt nooit buikpijn gehad tot de echte weeen kwamen na het breken van mijn vliezen) maar of het doorzet weet je echt nooit. Ik wil je veel succes wensen en ik duim voor je dat het doorzet! groetjes Nienke

3. lautje1980

lautje1980 Actief lid

2 mei 2011
    485
    0
    0
    begeleidster zintuigelijk + verstandelijk gehandic
    hoorn
    ik was op donderdag gestript, veel gerommel in buik, zeurende buikpijn ook last van mn rug. voelde me grieprig. toen vrijdag nog hele dag niks en ineens zaterochtend begon het. vliezen gebroken en weeen kwamen.

4. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Bij mij maandag om 12u gestript. ipv 3x maar 2x kunnen wroeten(te pijnlijk).
    Smiddags wat rare buiken en beetje bloedverlies.. savonds was het voorbij, balen...
    Sochtends stond ik op niets aan de hand. Uurtje later begon het te rommelen. 2uur later echte weeen en 3uur later bevallen..
    Ze zeiden wel het moet binnen 24u gebeuren anders is het niet van het strippen.
    Bij mij dus 22u erna begonnen..
    Maar heb ook wel eens gehoord, dag erna niets en 2 dgn later wel.. Of het dan vh strippen of spontaan is??!

5. mbtc

mbtc Fanatiek lid

9 nov 2010
    1.811
    0
    0
    leidster kinderopvang
    velsen
    bij mij zelfde verhaal als lautje1980. op vrijdag gestript.
    1cm ontsluiting. zeiden jij komt van t weekend zelf binnen met weeen.
    t is allemaal goed verweekt enz. slijmprop verloren,
    maandag toch naar zh voor inleiden was er erg bang voor en zag er tegen op. maar na het breken van de vliezen (had toen 2/3cm ontsluiting) kwamen de weeen vanzelf en 8u later is onze dochter geboren

6. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    ja heb ook altijd begrepen binnen 4 tot 24 uur moet het beginnen anders heeft het strippen niet geholpen.

Deel Deze Pagina