nou we hebben nog 2 namen over die we allebei leuk vinden: mischa of sylvan voor ons kleine ventje nou is alleen het probleem met sylvan dat het begint met syl. mijn naam begint ook met cil (je spreekt het natuurlijk hetzelfde uit). dan krijg je dus sil en sil. is dat nou zo handig denk ik dan. als er dan word geroepen zeg je allebei Ja? wat vinden jullie? groetjes
Ik vind Sylvan het leukste. Tenzij het tweede gedeelte van je naam ook daar erg op lijkt, zou het toch niet zo uitmaken.
nee dat niet echt. sylvan en cilla heb je dan dus het lijkt niet echt op elkaar in ieder geval groetjes
Mischa vind ik héél mooi, dus daar zou ik voor gaan Sylvan vind ik persoonlijk niks.. Zou van die beginklank niet zo'n punt maken..
Mischa vind ik absoluut de mooiste naam! Ik zou persoonlijk niet 2x de syl klank doen. Als het voor jullie de naam is en voor de rest vinden jullie beide niks leuk, dan zou ik er misschien over nadenken.
Ik ga voor Mischa, hoewel ik wel even aan deze naam voor een jongen moet wennen. Ik weet dat Mischa (ook) een jongensnaam is, maar ik had vroeger een meisje in de klas die Mischa heette. Dat jou naam en de naam Sylvan beide de zelfde beginklank hebben zou ik niet als een belemmering zien.
een vriendin van mij heet Sandra (san) en haar zoon heet Sam, ze vertelde dat ze er soms gek van werd dat de roepnaam hetzelfde is. dus ik zou kiezen voor Mischa al vind ik Sylvan een leukere naam
Sylvan vind ik persoonlijk echt lelijk (maar smaken verschillen gelukkig!!). Ik zou zeker voor Mischa gaan!
Ik vind Mischa mooier! We hadden deze naam ook voor ons zoontje, maar zijn op het eind toch veranderd naar Ilya. Maar Mischa stond weer bovenaan mijn lijstje voor als ik nu weer een jongen zou krijgen (krijg dit x een meisje)
Ik vind Silvan/ Sylvan het leukst! Als de rest van jouw naam heel anders is dat Sylvan, dan maakt het niet zo uit denk ik.