veel buikpijn/kramp help

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door nathasja8, 30 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nathasja8

nathasja8 Lid

30 apr 2014
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste verloskundige,

Ik ben nu reeds 30 weken zwanger, ik loop al maanden met buikpijn en krampen. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Huisarts stuurt mij door naar de verloskundige en de verloskundige stuurt mij weer terug naar de huisarts. Het is zeurende pijn en heb op verschillende plekken krampen. Ze kunnen niets vinden. Ik wordt s'nachts wakker van de pijn. Het is mijn 2e zwangerschap en heb zo iets de vorige keer niet gehad, alleen bandenpijn en af en toe een kramp. Momenteel hebben ze in het ziekenhuis ook nog blaasontsteking geconstateerd hiervoor heb ik nu antibiotica maar slik het nu 6 dagen maar mijn toestand wordt steeds slechter. Vandaag weer naar de verloskundige geweest maar kunnen geen oorzaak vinden, volgens hun is alles goed.
    Ik ben momenteel ten einde raad, mijn gevoel zegt dat er iets niet goed is, tijdens de buikpijn en krampen kan ik amper nog lopen.

Weten jullie wat het kan zijn???

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.874
    0
    0
    Hoi,

helaas kan ik je niet zo zeggen wat het is. Ik denk dat alles al onderzocht is wat het kan zijn. Te lang met een blaasontsteking lopen speelt zeker ook een rol.
    Soms hebben vrouwen gewoon heel veel krampen zonder dat we een oorzaak kunnen vinden. Ik zou niets anders kunnen bedenken wat je eigen vk en gyn al hebben bedacht Sterkte

groeten evelien

Deel Deze Pagina