Hoi allemaal, Ik heb van de week, en vandaag weer, nadat ik naar de wc ben geweest ( wat moeilijke ontlasting de laatste tijd...)een bruinige slijmsliert verloren. De afscheiding is verder helemaal wit, maar er zat dus een duidelijk aanwezige bruin stolsel/sliert achtig iets in. De van vandaag was den stuk groter dan afgelopen week. Wat is dit?! Herkent iemand dit?!
Heb ik ook gehad hele moeilijke ontlasting heel vervelend het kan zijn dat er soms nog wat restjes achtergebleven zijn die er nog uitkomen.. Daar hoef je je geen Zorgen over te maken maar goed als je het niet vertrouwd of het fijner vind om zekerheid te hebben zou ik gewoon je gyn of verlos bellen voor meer duidelijkheid. Succes in ieder geval. Liefs
Bedankt voor je snelle reactie. Had jij ook een soort stolsel/ slierten en verder gewoon witte afscheiding dan? Ik ben als de dood dat het weer misgaat... Ben bang dat het de slijmprop was... Maandag bel ik de vk...
Dit had ik de afgelopen week ook sinds vandaag beter! Kan nig vd innesteling zijn of bloedvat door goede doorbloeding zei mn vk. Ik was ook bezorgd hoor en ben blij dat het nu bijna weg is. Ik had het ook met name na ontlasting doordat je dan wat harder drukt.
Heb hetzelfde gehad. Ook een fantastische stoelgang sinds 20 weken. Had op den duur.ook een dikke slijmsliert met wat streepjes bloed erdoor. Was ook bang dat het een deel van de slijmprop was. Dit is inmiddels alweer 10 weken geleden
ik heb het mijn gehele zwangerschap door gehad. dan heb je ergens een klein bloedinkje gehad doordat alles zo enorm doorbloed is wil dat weleens gebeuren. en dat komt er dan vaak pas later uit inderdaad met de stoelgang. kan vaak geen kwaad. ( bij mij waren er ook keren bij dat het rood was ) maar dan wel even laten checken.
O wat een fijne reacties!! Stelt me wel weer gerust moet ik zeggen... Ik bel morgen voor de zekerheid even met de vk, maar ben door jullie wel weer een stuk relaxter. Dank jullie wel!!
Vanmorgen de vk gebeld, en zij denkt aan kleine bloedingen door harde en moeilijke ontlasting. Omdat ik verder helemaal geen bruin/roze verlies heb maakte zij zich niet zo'n zorgen. Dan doe ik dat ook maar niet meer