vertellen tijdens etentje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door fleur1980, 17 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fleur1980

fleur1980 Actief lid

15 jan 2011
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vrijdag ga ik met mijn vriendinnen uiteten en wil ze dan ook vertellen dat ik zwanger ben.
    Nu wil ik iets speciaals doen... ik dacht bijvoorbeeld van te voren zo'n chocolade flikken met muisjes er naar toe te brengen en vragen of ze die bij het eerste drankje serveren. Maar ik weet dat een vriendin zoiets ook gedaan heeft destijds met een ander vriendinnenclubje...

Iemand een soortgelijk (of ander) idee om het bij het etentje op een leuke manier te vertellen?

Andere vriendinnen hebben allemaal al kinderen, misschien iets van een kaartje met beste (naam van het kind) in november krijg je er een vriendje of vriendinnnetje bij... Maar dan leuker en nog iets bij dat kaartje.

2. Uhmmm..

Een fles jip en janneke champagne op tafel zetten met de aankondiging dat je wat te vieren hebt? :D

Ik had ergens een keer gelezen; het in de servetten schrijven (of een briefje ertussen natuurlijk kan ook als het katoenen servetten zijn

De drankjes in flesjes laten serveren? :p

Toen ik het zelf aan mn vriendinnen vertelde waren we ook uit eten en ik had net geshopt, toen heb ik ze mijn zwangerschapsbelletje laten zien die ik had gekocht en mijn buikband :D

3. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik heb toen ik het vertelde babysokjes op tafel gezet, met een briefje er aan "wij zijn zwanger".

4. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ober champagne laten brengen en dan zeggen dat er te toasten valt.

5. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    idd J&J champagne
    slabbetjes in de servetten laten rollen
    beschuit met muisjes laten serveren

doosjes neerlaten zetten, met daarin een speentje en kaartje

Deel Deze Pagina