Hallo meiden. Mijn zoon heeft waarschijnlijk waterpokken!! Begon op zijn billen en en liezen met vocht gevulde blaasjes die nu wel kapot zijn door het schuren van de pamper. En het begint zich nu langzamerhand uit te bereiden over zijn gehele lichaam dit zijn tot nu toe nog kleine rode vlekjes, een soort puistje. Hij heeft ze zelfs op lippen en tong!!!!???? Heb de vk gisteren gemailt omdat er geen spreekuur is en ze anders niet kan bereiken. Want............ik heb zelf nog nooit de waterpokken gehad Ik heb gelezen dat je de moeder de waterpokken krijg voor de 16 weken,dat de kans op vergroeiing en afwijking erg groot is. Ik ben daar natuurlijk nu als de dood voor. Als ze vandaag geen contact op neem bel ik zoizo ff de dokter. Ik wil zoizo ff bloedprikken of ik anti stoffen heb. Nu is de vraag van mij. Wie heeft waterpokken gehad in de zwangerschap,of kinderen daar van. Maak me best wel zorgen,de uitbraak is al beweest dus uit de buurt blijven is geen optie,.ook niet omdat hij nu zo ziekjes is Mijn dochter zal het eerdaags ook wel krijgen.
80% van de mensen die geen waterpokken hebben gehad, hebben toch antistoffen zonder dat ze het weten.... Denk dat je wellicht moet bloedprikken (?) ik stuur je trouwens ff pb....