Dank jullie wel! Weet ook niet waarom ineens de twijfel. Maar jullie bevestigen het wel dat het een meisje is! Was even bang om met de 20 weken echo volgende week te horen te krijgen het is een jongen.(Niet dat een jongen niet welkom zou zijn, maar heb al wat roze dingen gekocht hihi)
ik snap je twijfel heul goed als ik naar 1 van de foto's kijk.... ik hou me mening voor me want ik weet het niet .... 2 foto's meisje 1 foto jongen :S
Meisje geen twijfel mogelijk. Waarom zou je erg twijfelen want belaagrijk wat is in moment opname te zien is en niet achteraf op foto. Als ik op mijn foto geslacht kijk zie je gewoon niets terwijl ik guo echo had met 16wk en ze zei dat het overduidelijk meisje was. Haha ik twijfel ook maar dat doe ik zeker tot moment van bevalling )
Nee ik kom erop terug, foto 2 is gewoon erg onduidelijk. Het lijkt of dat ik een piemeltje zie maar dat is volgens mij gewoon een stuk been denk ik. Dit is echt een meisje
Inderdaad foto 2 dat "uitsteeksel" is een stukje been zoals ik het hier op de originele echo foto zie! Ben nu wel weer wat zekerder dat het inderdaad een meid is! Volgende week de 20 weken echo(Ja ben dan 21 weken) en dan vraag ik het gewoon nog eens voor de zekerheid haha.
Dat uitsteeksel op de 2de foto is volgens mij een bovenbeen 😉 Heel bekend beeld 😊 hier ons baby meisje! Gefeliciteerd 😊
Ja, dat lijkt hetzelfde he! Ach, volgende week woensdag de 20 weken echo, dan zal het vast nog eens bevestigd worden! Thnx iedereen!
Ik heb inmiddels een redelijk geoefend oog met 3 meiden in huis en nog een meid op komst hihi Dit is echt wel een meisje! Kan er echt niks geen jongetje uit halen!
Haha, met 3 meiden en de 4e onderweg kan je dan wel zeggen dat je een geoefend oog hebt ja! Ik twijfelde ook omdat ze toen nog zei dat een piemeltje tegen de buik aan kon zitten. Las toevallig vandaag weer bij iemand waarbij ze hadden gezegd 100% meisje en dat het toch een jongen blijkt te zijn bij de 20 weken echo!
Foto 2 is een stuk been en er is een hap weggevallen waardoor het een (grote) piemel lijkt maar is het echt niet hoor.