Peetoom en Peettante

Discussion in 'Zwangerschap' started by sukkie, Mar 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sukkie

sukkie Fanatiek lid

Mar 8, 2008
    1,166
    1
    0
    Wie heeft er een leuke, creatieve manier om de peetoom en peettante te vragen of ze dit willen worden?

2. aykietje

aykietje Fanatiek lid

Dec 5, 2006
    1,010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Bij ons wordt het makkellijk, wij trouwen binnen 14 dagen en wij gaan het gewoon op ons avondfeest vragen terwijl er een hele zaal toekijkt. Nu hopen dat ze ja zeggen...

3. sukkie

sukkie Fanatiek lid

Mar 8, 2008
    1,166
    1
    0
    Verder helemaal niemand tips? Of is iedereen druk met eieren eten? :)

4. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    2,391
    1
    36
    Nederland
    Wij hadden de eerste echo in een leuk kaartje geplakt en deze persoonlijk gegeven. Ze konden hier natuurlijk geen nee tegen zeggen.

Succes

Groetjes

5. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

Feb 19, 2008
    3,365
    0
    36
    essen
    wij gaan het zo doen:

over 2 weken moeten we voor de 2dex naar gyn. we hopen dan op een hele duidelijke echo..
    als we dan een duidelijke foto hebben van ons beebje dan scannen we hem in op de pc en zetten er een leuke versje bij ofzo...
    heb een leuke site gevonden http://www.zizou.be/tshirtecho.html hier staan veel leuke versjes! nou dit alles printen we uit, hup in een envelopje en die geven we dan zo af :D

6. Marlie81

Marlie81 Bekend lid

Jun 17, 2007
    768
    0
    0
    Het zou vandaag nog kunnen: Mijn zus heeft het gisteren gevraagd door een surprise-ei heel voorzichtig open te maken, het kadootje eruit te halen en in plaats daarvan een briefje erin gedaan met de vraag of ik peettante wilde worden van hun kindje. Erg orgineel en verassend kan ik je zeggen!

7. joel

joel Fanatiek lid

Jun 10, 2007
    1,162
    0
    0
    kapster
    best
    ha wij gaven een rompertje gewoon een witte en dan met roze en blauw stift opgeschreven dat ze oom en tante werden en dan met leuk gedichtje erbij van pas 8 weken in mamas buik
    nog heel pril en heel klein
    maar als alles naar wens verloopt wil je dan rond 17 oktober mijn peetoom zijn?

en dan zeggen ze ook geen nee meer haha
    succes

Share This Page