Sinds gisteravond heb ik ineens een rare buikpijn die ik niet thuis kan brengen. Het zit echt aan de voorkant van mijn buik, laag, zeg maar vlak boven mijn schaambot, en het is een soort spierpijnachtig, gespannen gevoel. Heb het wel eens eerder gehad de afgelopen weken, maar dan was het vlak voor ik naar bed ging, en de volgende ochtend was het dan weer over. Nu heb ik er nog steeds last van. Maak me nu natuurlijk zorgen of alles wel goed gaat. Herkent iemand dit?
Klinkt mij een beetje in de oren als bandenpijn.... Ik heb hier zeker tm 20 weken last van gehad af en aan.
Bedankt voor de reacties! Moet morgen sowieso even naar de huisarts, dus kan ik het gelijk even laten checken!
Hey Marliesje, wat vervelend! Het kan ook al een beetje een harde buik zijn misschien, dat voelt bij mij ook een beetje als spierpijn... Trekt het steeds na een halve minuut weg of als je gaat liggen? Ik had ook al heel vroeg harde buiken ;(.
Heej Doortje! Hoe gaat het met jou? Grappig, want ik dacht eigenlijk ook als eerste aan harde buiken, maar dat leek me eigenlijk te vroeg. Ik had zaterdag een enorme stressdag, en 's avonds dus last, heel slecht geslapen, zondag ook last. Vannacht geslapen als een roosje, lekker uitgerust, geen stress meer, en nu vandaag, nergens meer last van...