toch borstvoeding geven na flesvoeding?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door rebecca86, 24 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rebecca86

rebecca86 Actief lid

14 sep 2008
    129
    0
    0
    Hallo,

Ik ben zondag bevallen van m'n tweede kindje, ik heb ervoor gekozen om flesvoeding te geven,( omdat ik bij mijn eerste dochtertje heel veel pijn had aan m'n tepels, ze kreeg alleen borstvoedieng geen fles) ik heb nu al 2 tabletten gehad( Cabergoline Sandoz 0,5 mg) Maar nu heb ik gezelen dat je ook borstvoeding en flesvoeding kan geven(gemengde voeding?) Ik zou toch heel graag borstvoeding willen geven.. nu is mijn vraag of ik toch nog borstvoeding kan geven,( met de fles) omdat ik nu die tabletten al gehad heb..?

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Rebecca

Gefeliciteerd! Je kan zeker nog proberen om te gaan kolven. Volledige voeding zal je hoogst waarschijnlijk niet meer kunnen geven, maar wellicht wel een deel. In het begin zal er waarschijnlijk niets komen en je hebt echt een goede volelectrische kolf nodig, maar heel soms lukt het vrouwen om een aantal dagen na debevalling toch nog borstvoeding te kolven. Je moet er wel geduld mee hebben zeker omdat je al 2 tabletjes hebt gehad, maar een paar dagen (gemotiveerd en actief) proberen kan geen kwaad. Vraag je eigen vk om advies!

Groetjes Brigitte

3. rebecca86

rebecca86 Actief lid

14 sep 2008
    129
    0
    0
    Dankjewel!
    Bedankt voor je antwoord, ik ben der echt heel blij mee.. Ik hoop dat het gaat lukken..
    Ik heb het ook aan mijn eigen vk gevraagt( voordat ik dit berichtje las) zij zei dat het niet ging omdat er te veel hormonen in die tabletjes zitten..?
    Maar dat kan ik nergens terug lezen..
    als ik nu zou gaan kolven en het zou lukken, kan dat dan geen kwaad voor m'n baby? Ik hoop echt dat het lukt zonder dat het kwaad kan voor m'n baby..

groetjes rebecca..

Deel Deze Pagina