Pijn in rechter flank

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Paperdoll, 11 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paperdoll

Paperdoll Bekend lid

16 sep 2013
    591
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi Allemaal,

Vraagje ik heb vooral savonds/snachts als ik in bed lig een rare krampende/stekende pijn in mijn rechter flank zeg maar onder ribben richting onderbuik.

Nu draai ik in mijn slaap meestal op mijn rechter zijkant...
    En elke nacht weer heb ik die pijn, als ik op wil staan om naar de wc te gaan kom ik bijna niet overeind.

Ik heb geen idee wat het is? of waar het vandaan komt?
    Iemand enig idee vind zo apart dat het altijd terug lijkt te komen als ik in bed lig.

2. baby14

baby14 Actief lid

3 nov 2013
    172
    0
    0
    Bij mijn eerste zwangerschap had ik last van nierstuwing, doffe pijn aan de rechterkant. Ik moet wel zeggen dat ik er overdag ook wel last van had. Misschien is het dit?? Anders even navragen bij de vk. Bij mij kon ze (tevens mijn huisarts) duidelijk laten zien dat de nier vergroot was. Ik had het alleen wel later in mn zwangerschap volgens mij.

3. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dat ook gehad maar kwam vooral door het groeien van alles nu geen last meer. Anders vk even vragen

4. Paperdoll

Paperdoll Bekend lid

16 sep 2013
    591
    0
    0
    Noord Brabant
    Oke ik moet zoizo volgende week naar de vk dus dan ga ik het even vragen. Ik ben vrij klein en smal dus misschien komt het door het groeien. Heb ook wel erg bekken en rug klachten maar denk dat dit daar los van staat?
    Lastig altijd dat je niet goed kunt zeggen waar het precies vandaan komt ;)

Deel Deze Pagina