hoi hoi ik heb even een vraagje, nou ben ik woensdag de 11e aug gestopt met de pil. En hebben mijn man en ik donderdag 1x seks gehad. Nu ben ik zaterdag 14 aug maar een heel klein beetje ongi geweest, en dat was ook echt oud bloed, zeg maar donker. dat was maar een heel klein beetje, kan het zijn dat ik nu al zwanger ben??? want normaal ben ik bijna een week ongi En wanneer kan ik dan als beste een zwangerschaps test doen? Heb ook steeds rare buikpijn aan de linkerkant onderin.. en soms wat misselijk, niet overgeven ofzo, maar gewoon wat raar. ben nu verder al 5 dagen verder niet ongi geworden ofzo... ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden groetjess andrea
Hoihoi, Theoretisch gezien ben je niet zwanger. Je bent 11 aug gestopt met de pil, dan heb je 14 aug je ontrekkingsbloeding. Je bent dus nog beschermd van de pil(tenzij je m niet regelmatig hebt ingenomen de laatste strip). Maar de pil is ook al slik je m al jaren nooit 100% veilig dus het zou kunnen. Al acht ik de kans klein..... Imke