Zo'n naar licht gevoel in hoofd

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Elleke, 19 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Hoi hoi! Ik voel me de laatste tijd heel licht in m'n hoofd, zo naar! Ik heb soms momenten dat ik het gevoel heb dat ik ineens zo omval. Niet dat me alles duizelt voor de ogen, maar gewoon een heel licht zweverig gevoel in m'n hoofd. Ik begin dan ook soms te zweten.
    Herkennen jullie dit? Ik voel me de laatste tijd ook moe. M'n HB en bloeddruk zijn trouwens prima! Ben nu 23 weken zwanger. Ik hoop dat er herkenning is en misschien hebben jullie tips voor mij?

2. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    hey ik herken het wel, bijmij is het omdat me bloeddruk soms heel erg daalt normaal is ie 110/50 (ongeveer dus al niet hoog) en sommige momenten zakt ie gewoon heel laag.
    mn gyn zegt dat ik ervoor moet zorgen dat ik elke 2 uur iets eet waar suikers en zouten inzitten bv een stukje ontbijtkoek met boter...

ik zorg ervoor dat als ik wegga ik altijd zoute drop bij me heb, want ik heb het vooral als ik ff stil sta (dus in de winkel oid)

hopelijk heb je er wat aan.

3. Claudia7

Claudia7 Lid

13 jan 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey, zelf heb ik het (nog) niet. Maar herken het wel bij mijn vriendin, die had een tekort aan ijzer waardoor ze op een gegeven moment wel is flauwgevallen.
    Let wel goed op, en licht je vk even in. Want zomaar omvallen als je ergens alleen bent is ook echt rot!
    Suc6 meid!

4. daphnek

daphnek Actief lid

14 apr 2010
    132
    0
    0
    NULL
    doetinchem
    ik heb het ook gehad en bleek oorontsteking!
    dat oversloeg naar het evenwichtsorgaan

succes

Deel Deze Pagina