is dit het begin???

Discussie in 'De bevalling' gestart door Muisje88, 22 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Hallo dames,

Gisteravond na het douchen dacht ik dat het begonnen was. Last van mn buik hele buik deed pijn en straalde naar mn rug.
    Ben op bed gegaan en gaan slapen met het idee als het doorzet ik er wel wakker van zku worden. Werd wakker alleen nu was de pijn/kramp weg.
    Nu kom ik van bed en heb enorme last van mn bovenbenen en onderrug. Het lijkt net of heb ik een hele dag gelopen..
    Zijn dit voorweeen of is dit the real deal?
    Ben bij de eerste ingeleid dus geen idee wat ik moet/kan verwachten.

2. hopelessinlove

hopelessinlove Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.143
    0
    0
    Ik denk voorweeën omdat het afzakte tussendoor.. maar goed het zou zomaar eens kunnen doorzetten! Kun je ze timen?

3. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Nee helaas lukt dat niet tis steeds aanwezig in de benen. Het begint nu weer een beetje in mn buik en rug.

4. Bri

Bri Niet meer actief

Ik denk aan voorweeën, vooral omdat het tussentijds wegzakte en omdat je meer continu last hebt dan herkenbare pijngolven.

Bij m'n tweede heb ik daar ruim 2 weken last van gehad, voordat het echt doorzette... reken er dus nog niet te veel op dat het nu heel gauw gaat gebeuren. Het is ook nog wel erg vroeg bij jou, met net 37 weken.

5. asje79

asje79 Actief lid

20 mei 2009
    203
    1
    18
    Ik vermoed ook voorweeen, heb ze ook en raak er helemaal gefrustreerd van! Mijn verlos zijn vanochtend dat als je een douche of warm bad neemt: de voorweeen af moeten nemen en bij echte weeen het doorzet. Heb ik zelf alleen niet echt zin in midden in de nacht maar goed :) Succes!

6. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Dan vindt ik het gek dat ik gisteravond heb gedouched en het erger werd en in de nacht ineens weg was..

7. asje79

asje79 Actief lid

20 mei 2009
    203
    1
    18
    Oh ja, da's wel raar inderdaad :(
    Ik snap er hier ook niks meer van, ik hou het er maar op dat als het ophoudt, het nog niet het echte werk is... Maar het helpt wel voor de verweking, dus het is niet voor niets. Anders voor zekerheid even verlos bellen en het voorleggen. Die babies lezen de boekjes ook niet goed he ;)

8. Muisje88

Muisje88 Bekend lid

9 jul 2010
    720
    0
    0
    Nagelstyliste en kapster
    Friesland
    Hahaha nee ik ga straks weer ff douchen en dan ff kijken hoe het gaat.
    Loop bij de gyn helaas dus ben miss ook wel iets voorzichtiger met bellen. Ben er al 2x geweest en toen met harde buiken steeds. Wat ik gister voelde ging echt door de hele buik heen.

9. Diass

Diass Bekend lid

13 jun 2012
    602
    0
    0
    Dit had ik ook. Maar bij mij waren het echt voorweeen. Helaas

Deel Deze Pagina