Vandaag werd ik wakker met een pijnlijke harde buik. In mijn slaap ben ik op mijn buik gaan liggen. Echt plat op mijn buik zonder kussen of iets. Denken jullie dat dit kwaad kan. Ik dacht het zelf niet maar die pijnlijke harde buik en krampen daarna vind ik toch wel eng. Nu voel ik geen krampen meer en baby beweegt ook gewoon. Wel iets minder maar af en toe beweegt wat minder. Weten jullie of het op buik liggen met34 weken gevaarlijk kan zijn?
Woow dat jij nog gewoon op je buik kan liggen. Daar is mijn buik echt nu al te dik voor. Wou dat ik lekker op me buik kan liggen. Ik weet niet of het kwaad kan. Maar als zou ik op me buik kunnen liggen zou ik dat toch niet doen. Ik ben bang dat ik mijn buik plet dan.. haha
Denk niet dat t kwaad kan hoor, als het echt niet kan geeft je lichaam dat wel aan! Moeder natuur is er ook bij hoor
Denk het ook niet hoor. Je kindje is wel goed beschermd, en je voelt het nog.. dus dat is gelukkig wel goed.
Kan geen kwaad hoor. Van mijn vk mag ik gewoon op buik slapen zolang het gaat. Al heel lang niet meer dus maar de baby zit goed beschermd, er zijn mensen die tot de 40ste week op hun buik kunnen slapen, schijnt.
Kan geen kwaad. Slaap elke nacht nog op mijn buik. Dit laatst gevraagd bij de GYN en was niet erg. Je lijf of beebje komt vanzelf in opstand als het niet lekker is en draai jij je om. Krijg regelmatig een schop dat ons frummeltje meer ruimte wil en draai san vanzelf wat bij.
kan geen kwaad zolang jij het kan, kan het gewoon. heb bij beide zwangerschappen tot het einde op de buik geslapen. ik begon op mijn zij, maar vlak voor ik in slaap viel draaide ik altijd op mijn buik.