Hoi meiden Ik ben bijna 36 weken zwanger maar merk dat me eetlust steeds minder word. Dan heb ik heerlijk gekookt en op de helft zit ik vol en heb ik geen zin meer om te eten. Herkent iemand dit ??
Ik ben nog maar 15 weken, maar ervaar hetzelfde inderdaad. Kan normaal eten als een kerel, maar nu... half bordje zit ik al vol. En dan baal ik best wel want het is zo lekker
Had ik ook heel erg op het einde ja Ik probeerde wat vaker te eten maar dan kleine beetjes, zodat ik wel voldoende binnen kreeg.
Ja, hoor... Het is ook zo vol daar binnen . Wat ik vaak deed is eten tot ik vol zat, mijn bord wegzetten, en een uur later de rest opwarmen en verder eten. De avond maaltijd ging zo in etappes. Veel kleine maaltijden dus. Bij mijn 2e zorgde dit er wel voor dat ik nog 6 kg afviel voor de bevalling (vanaf week 34).
Had ik dat ook maar 🙊 ik heb juist veel meer honger gekregen de laatste weken, wordt 's ochtends ook gewoon wakker met buikpijn omdat ik zo'n trek heb... raak ook helemaal niet verzadigd 🤐
Ja herken het helemaal. Ik heb alleen de sperziebonen uit m'n eten gevist omdat ik vond dat ik wel groenten op moest eten. Ik zat prop vol. Net nog een appeltje gegeten. Is niet anders helaas. Krijg het anders niet weg.