34 weken!

Discussion in 'Zwangerschap' started by petitcherry, Feb 28, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. petitcherry

petitcherry Actief lid

May 26, 2011
    348
    0
    16
    Amsterdam
    Gezellig, iedereen die lekker met verlof gaat!!
    Vandaag is mijn eerste verlof dag!
    Maar het voelt als een gewone zondag hahahahahaha ;)
    Denk dat het dinsdag pas echt tot me door dringt dat ik niet meer hoef te werken. Want tjaa dan kan ik gewoon nog ff omdraaien in bed geen wekker die me wakker maakt. Maar wel een kleine dondersteen in me buik die me telkens wakker maakt om naar de wc te gaan hahahaha......ben vannacht 4x me bed uitgegaan;) ze bereid me alvast voor!!:D:p

Wat gaan jullie allemaal doen in je verlof???

2. Dreamer

Dreamer VIP lid

Mar 17, 2011
    6,158
    33
    48
    Zooo hier vandaag de intake kraamzorg gehad :D Die vrouw was dus een vaste klant bij ons dus voelde eigenlijk al gelijk goed en vertrouwd hihi :D

Alles is in orde qua voorbereidingen... Kwestie van bellen als k bevallen ben en naar huis mag en dan komt er gelijk iemand hihi :D

Euhhh wat k allemaal ga doen? Niet al teveel vrees ik want dat mag ik een dag later bekopen met PIJN :p

Tis hier vandaag zooooo'n lekker weer.. Dat k vanalles wil en helemaal de lentekriebels krijg :D

3. petitcherry

petitcherry Actief lid

May 26, 2011
    348
    0
    16
    Amsterdam
    @Dreamer,
    Dat is nog is leuk! al een beetje een bekend gezicht.:)
    Hahaha, ja ken het gewoon lekker rustig aan doen!

Ben zelf vandaag ff de stad ingeweest en bij de Hema, molton's en hoeslakentjes gekocht.
    ook bij de big bazaar van die geur luieremmezakjes gekocht, die ruiken echt heeeeeeerlijk naar baby hahahaha......

Ja hier was het ook heerlijk, dat zonnetje mmmm laat die lente maar komen;)

4. Dreamer

Dreamer VIP lid

Mar 17, 2011
    6,158
    33
    48
    En hop, weer een weekje verder!!
    Vandeweek mn spulletjes bij elkaar zoeken en in een tas proppen.. Plus een tas voor ukkie inpakken.. Je weet tenslotte maar nooit...

Gister op stijl en sprong naar de babydump geweest.. Vering vd kinderwagen was al afgebroken bij levering.. Kwam ik dus vd week achter... Zij nog kijken of er een nieuwe of een nieuw onderstel kon komen maar niet meer leverbaar.. Dus gister een nieuwe wagen utigezocht.. Ander merk want deze vertrouw ik n u niet meer... Worden vd week gebeld als de nieuwe geleverd is, dan alles van de kapotte in de auto en omruilen :D

5. winnietje

winnietje Niet meer actief

hier ook verlof :d

6. Dreamer

Dreamer VIP lid

Mar 17, 2011
    6,158
    33
    48
    Pff hier gister controle gehad bij de gyn..
    Begon al met mn bloeddruk die toch redelijk hoog was (138/92) 10 min later nog een keer laten meten... 120/90... Toen liep de gyn nog een halfuur uit... De laatste meting was nei doorgevoerd.. Dus hij nog een keer meten... 130/90.. Fijn dus , niet... Nog even een echo gehad.. Meisje lag nog altijd met koppie naar beneden.. En het fijnste van al, ze ligt volgens de gyn al ingedaald :D Daarna nog gesprekje over hoe t verder gaat... Dus ikgelijk maar vragen hoe t zit met mn bloeddruk.. Mocht het met 37 weken stabiel blijven mag ik doorlopen, maar als ie vanaf dan stijgt gaan we een afspraak maken om in te leiden... Moet na de bevalling sowieso 24 uur blijven ivm bloeddruk dus kan gezellig een tas gaan pakken... Yuk :p Ook gelijk gevraagd hoe t zat met vriend.. (khad natuurlijk al van vriendin gehoord dat haar vriend was weggestuurd na 22.00) Maar hij vond dat maar heel vreemd en dat hoefde zeker niet :D

7. petitcherry

petitcherry Actief lid

May 26, 2011
    348
    0
    16
    Amsterdam
    hey,
    donderdag moet ik weer naar de verloskundige, ben nu alweer 36 weken :D
    Gaat snel nu!!!!
    Gisteren is een vriendin van me bevallen van een mooi jongetje:)
    Nog een paar weekjes en ik kan ook me mooie baby bewonderen, ben nu wel steeds nieuwschieriger aan het worden!:p

@dreamer: nou hoop dat je bloeddruk een beetje normaal blijft voor je.
    Maar voor de rest gaat het goed met je?

@winnetje: Heerlijk he! lekker van genieten! bij mij is er nu een weekje verlof voorbij, ga me nu wel een beetje vervelen hahahahahaha.......vind het nog steeds raar om niet naar me werk te gaan.

As. vrijdag heb ik wel lekker een pregnancy massage op me werk heeeeeerlijk...........heb er nu al zin in!!!!:D

8. Dreamer

Dreamer VIP lid

Mar 17, 2011
    6,158
    33
    48
    Tis maar stilletjes hierzo!

Hoe gaat t met jullie dames?

9. petitcherry

petitcherry Actief lid

May 26, 2011
    348
    0
    16
    Amsterdam
    Gaat goed! en met jou dreamer??
    Gaat snel nu he ;)
    Bijna 37 weken, dan mag het officieel geboren worden!!!! :D
    Heb alles al klaar staan, vluchtkoffertje en ook voor de baby.
    Moet alleen nog klossen halen en me bed opmaken van zeiltjes enzo....hahahahaha.

10. Dreamer

Dreamer VIP lid

Mar 17, 2011
    6,158
    33
    48
    Oehh je bed zou ik dan toch maar snel gaan doen hihi..
    Hier ligt er al een ruime week zo'n matje uit t kraampakket op, maar heb afgelopen vrijdag ook een laken met bedzeil gehaald.. Die hangt nu t drogen en dan kan ie morgen het bed op :D

Gaat idd opschieten nu.. Wordt ook steeds nieuwsgieriger nar de kleine :D

11. petitcherry

petitcherry Actief lid

May 26, 2011
    348
    0
    16
    Amsterdam
    Ja moet in ook indd snel gaan doen!;)

Ja er hé! ben ook zoooooooo nieuwschierig!
    Op wie lijkt ze? van wie heeft ze de neus ect. ect.
    Nou hou je op de hoogte als het eenmaal zo ver is :)

12. Dreamer

Dreamer VIP lid

Mar 17, 2011
    6,158
    33
    48
    Hihi nou we weten hier dankzij de 20wkn echo en de pretecho met 23 en 26 weken al wel dat ze echt mijn neusje heeft.. Arm kind :p

Kheb trouwensl aatste twee dagen na het avondeten echt het gevoel alsof heel mn buik/huid strak staat.. Echt een irritant gevoel :(

13. petitcherry

petitcherry Actief lid

May 26, 2011
    348
    0
    16
    Amsterdam
    hahahaha, nou zou vast wel een lief neusje worden;)

Ja ik heb elke avond heel erg last van hoofdpijn en misselijkheid.
    Gisteravond opeens steken in me buik en had ontzettend last van diaree.
    Daarna in bed gaan liggen werd ik 's nacht weer wakker misselijk hoofdpijn en buikpijn ik naar de wc toe, weer last van me maag ik snel aan me vriend om een emmer gevraagd en ja hoor alles wat ik had gegeten gooide ik eruit.
    Weet nou niet of het kwam omdat ik me niet lekker voelde of door de zwangerschap??

Share This Page