Hallo, We zijn aan het denken over de naam en zou graag jullie mening willen weten over de volgende 2 namen, dit zijn namen die wij in onze omgeving namelijk niet horen en we weten niet of dit kanshebbers zijn: meisje: Tess jongen: Bryce
Hoe spreek je Bryce uit Breese? Of Brais? Tess vind ik iig leuk, stond ook op mijn lijstje maar niet op dat van mn vriend
Tess vind ik helemaal leuk! Bryce iets minder, maar dat komt misschien omdat ik wat moeite heb met het feit dat het soms lijkt of alle kindernamen tegenwoordig 'Engels' moeten klinken...
Tess stond ook op ons lijstje, Brice vind ik niks... Onder "diversen" is trouwens een heel onderwerp met alleen maar topics over namen, weet je dat? Misschien leuk om inspiratie op te doen... Succes bij het kiezen!
Ik verplaats je topic naar het onderdeel: babynamen. Tess vind ik wel leuk (vooral voor een kat haha..sorry, maar ook voor een meiske). Jongensnaam vind ik echt helemaal niks, sorry (wederom). Elmo
Tess leuk, Bryce niet. Ook omdat ik denk dat veel mensen het écht op z'n NLs uit gaan spreken.. dus echt Brijs , met een duidelijke S klank aan het eind. Een naam als Ryan vind ik dan weer wel mooi, maar die hoor je misschien wat vaker dan Bryce.
Tess leuk! Bryse totaal niet, Helemaal met de uitspraak brais... Denk dan meteen aan een brace. Deze moest ik om na een operatie aan mijn been, dus als naam...nee beetje vreemd.