hallo ik had een vraagje aan de mensen die hem gebruiken ik wil hem bestellen maar is hij echt goed? en leuk zoals ik wel eens hoor. en moet je hem gebruiken met een soort gel? alvast bedankt grtjesss
ja,hij is goed,en het beste kun je hem met massageolie gebruiken(krijg je het beste geluid) maar moet eerlijk zeggen dat wij hem een paar keer gebruikt hebben,en dat ie nu al weken(10 ong) in de kast ligt ongebruikt
oke haha maar het was geen miskoop? en kun je gewoon massage olie van zwitsal bv op je buik doen? grtjes
tja,ik had gewoon eigen merk massage olie ergens van. nee is zeker geen miskoop geweest,vooral de opa en oma en papa vonden het leuk om te kunnen luisteren
hallo ik heb zelf ook de angelsound heb hem gekocht toen ik 9weken zwanger was en met 10weken geprobeert teluisteren met gewone massageolie of babyolie en ik hoorde hem na een tijdje zoeken heel laag bij me schaambot ik heb er nog steeds plezier van als ik even wil luisteren ga ik lekker luisteren,ook kan je man/vriend met een andere hoofdtelefoon mee luisteren er zitten twee gaatjes in waar je een hoofdtelefoon kan aansluiten en je kunt het ook opnemen op je computer daarvoor zit er ook een speciaal stekkertje in echt heel leuk maar 1ding schrik niet als je het hartje een keertje niet kan vinden dat gebeurt vaker en je kan er behoorlijk van schrikken ook hoor je schopjes en als de baby de hik heeft kun je ook horen echt heel leuk echt een aanrader teminste in mijn geval wel oohja onder mij balkje staat een link waar je onze baby's hartje kan horen met 10weken Lief's Maria
Ik had hem ook... In het begin kon ik wel iedere dag luisteren. Ook inderdaad voor de opa's en oma's. Nu heb ik hem ook al heel lang niet meer gebruikt. Voel hem nu vaak genoeg. Ik gebruikte alles om te smeren haha, massage-olie, zelfs zonnebrandcreme. (wat ik maar voor handen had) Ik hoorde het denk ik ook ongeveer vanaf week 10, (precies moet ik even opzoeken) echt zo'n sneltreintje.
Ik ben ook heel blij met de angel sound en vind het totaal geen miskoop. Ik ngeniet vollop als ik het hartje en alle andere geluidjes hoor En ik gebruik gewoon babyolie van etos en gaat perfect
hoihoi, ik heb hem gekocht met 12 weken en luisterde eerst iedere dag, maar nu alleen nog in het weekend, omdat mijn kleine man veel trapt. Ik gebruikte als gel gewoon beetje veel bodylotion liefss mandy
Hou er wel rekening mee dat je het niet te vaak moet gebruiken. De straling die eraf komt is niet goed voor de baby. Heeft mn verloskundige me verteld. Dit kan je ook zien bij gewone echo's. Als de baby stil ligt en inens wegschiet doet ie dat omdat ie de straling niet leuk vind en eronder probeert weg te komen...
Ik heb er een gehad maar werd er zenuwachtig van. De ene keer kon ik het hartje vinden, de andere keer lukte het niet. En stiekem blijf je dan toch steeds denken: klopt het hartje nog wel? Ik hou het deze keer daarom maar bij het hartje luisteren bij de VK en de schopjes die ik straks weer ga voelen.
ik heb hem ook gehad! hoorde de kleine voor t eerst met 11 weken was wel hee erg leuk! luisterde toen ook elke dag even! maar toen ik later elke dag dat getrappel voelde gebruikte ik hem nooit meer! heb hem nu ook alweer verkocht!
Ik heb hem ook al vanaf 14 weken zwangerschap, en gebruik meestal bodylotion van Zwitsal Mama. Wij hebben hem gekocht omdat ons zoontje niet mee kan naar de controles van de gyneacoloog vanwege school. Zo kan hij nog af en toe naar zijn broertje luisteren Wij hebben ook meerdere malen het hartslagje opgenomen op de PC, en je merk echt het verschil tussen 15 weken en 24 weken..het is harder qua geluid en je hoort de kleine ook echt wegdraaien nu TIP: gebruik een andere hoofdtelefoon dan die erbij is geleverd, deze kan nogal storen. Wij gebruiken nu een hoofdtelefoontje van de MP3 speler en die klinkt veel zuiverder. Dus zekersss geen miskoop!
Ik gebruik hem nu nog wel af en toe, ik voel hem nu goed bewegen, maar tot week 28 voelde ik hem niet zo vaak, toen was ik erg blij met de angelsound geen miskoop dus, vooral niet in het begin... en nu gebruik ik het nog wel, mooi geluid dat hartje
Een vriendin van mij heeft hem en is er ook erg tevreden over. Ze is in januari bevallen en nu ik zwanger ben mag ik hem van haar lenen Ben heel benieuwd zeg.
Ik heb hem net gekocht en ik kan het hartje niet horen.... Hoop over een paar dagen meer geluk te hebben... LIEFS nony