hallo misschien gekke vraag maar hoop toch dat u me kunt helpen stond onder de doucht en voelde zeg maar even van binnen toen had ik t idee dat de baarmoedermond veel dichterbij was. dan normaal. normaal zit dat toch wat verderweg had het idee dat het vlak achter de ingang zat? hoop dat u me antwoord kunt geven
hoi, het heeft geen zin om naar de baarmoedermond te voelen. Ik zou het nalaten. Het kan zijn dat de stand van de baarmoeder verandert door de zwangerschap. Daardoor kan de baarmoedermond wat naar voren komen, van plaats veranderen. Dat geeft niets en heeft geen gevolgen voor de zwangerschap. Mirjam
beadnkt voor je antwoord, maar het kan gene kwaad dat ik heb gevoeld toch, doe t nie t meer was meer bij toeval, maar omdat je ook gemeenschap mag hebben bij zwnagerschap kon het geen kwaad toch of wel???? xx
hoi Meyou, nee, het kan geen kwaad, je kunt inderdaad ook gewoon vrijen. Maar het levert vaak onzekerheden op, en dat is nergens voor nodig. Bovendien kan het onhygiënisch zijn als je (vaak) voelt. Mirjam