Hoi ik heb een via marktplaats een ikea keukentje gekocht met alle keuken toebehoren nieuw in verpakking. Het enige wat mist is de bovenkant van de keuken, is dat los te krijgen? Ken het nergens vinden op de ikea site of dat mogelijk is.
Ik denk dat het tegenwoordig altijd bij het keukentje hoort. Een paar jaar geleden kon je dat nog apart wel/niet aanschaffen. Je zou de ikea kunnen mailen of je dat evt wel apart kan bestellen. Ik heb ze laatst gemaild dat de kookplaat niet meer werkte en of ik hem los kon bestellen. Toen kreeg het heel keurig gratis thuisgestuurd. Dat zullen ze met een ontbrekende bovenkant waarschijnlijk niet doen, maar je hebt wel kans dat je het misschien toch los kan kopen.
Onze uk heeft nu zijn keukentje 1.5 jaar en toen moesten ee het los kopen. Heb net voor je gekeken en zie inderdaad dat het losse deel er nu standaard bij zit. Je zou de ikea kunnen mailen en je zou kunnen kijken naar ikea's in duitsland . Het assortiment kan nog iets anders zijn dan Nederlands misschien hebben ze het daar nog wel.
Gewoon opmeten en het plankje bij de gamma kopen.. neem aan dat je het plankje boven de 'magnetron' bedoeld?
En anders Marktplaats? Bv. https://www.marktplaats.nl/a/kinderen-en-baby-s/speelgoed-houten-speelgoed/m1216368009-bovenkant-ikea-keuken.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr&pos=16