Ikea keukentje

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door deniseappeltje, 25 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deniseappeltje

deniseappeltje Actief lid

14 mrt 2014
    488
    189
    43
    Vrouw
    NULL
    Alkmaar
    Hoi ik heb een via marktplaats een ikea keukentje gekocht met alle keuken toebehoren nieuw in verpakking.
    Het enige wat mist is de bovenkant van de keuken, is dat los te krijgen?
    Ken het nergens vinden op de ikea site of dat mogelijk is.

2. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.296
    25.760
    113
    Ik denk dat het tegenwoordig altijd bij het keukentje hoort. Een paar jaar geleden kon je dat nog apart wel/niet aanschaffen. Je zou de ikea kunnen mailen of je dat evt wel apart kan bestellen.
    Ik heb ze laatst gemaild dat de kookplaat niet meer werkte en of ik hem los kon bestellen. Toen kreeg het heel keurig gratis thuisgestuurd. Dat zullen ze met een ontbrekende bovenkant waarschijnlijk niet doen, maar je hebt wel kans dat je het misschien toch los kan kopen.

3. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.476
    10.394
    113
    Onze uk heeft nu zijn keukentje 1.5 jaar en toen moesten ee het los kopen. Heb net voor je gekeken en zie inderdaad dat het losse deel er nu standaard bij zit.
    Je zou de ikea kunnen mailen en je zou kunnen kijken naar ikea's in duitsland . Het assortiment kan nog iets anders zijn dan Nederlands misschien hebben ze het daar nog wel.

4. Diaantje88

Diaantje88 Bekend lid

10 feb 2013
    612
    86
    28
    Gewoon opmeten en het plankje bij de gamma kopen.. neem aan dat je het plankje boven de 'magnetron' bedoeld?

5. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.660
    8.404
    113
    Vrouw
    Je zou hem aan de muur kunnen verankeren en er een paar plankjes boven kunnen hangen.

Deel Deze Pagina