grieks eten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lena27, 8 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lena27

    lena27 Nieuw lid

    24 sep 2014
    2
    0
    0
    ik werk in een parfumerie
    Hallo dames,

    Ik kon zo gauw geen onderwerp vinden wat hier mee te maken heeft dus ik ga het gewoon op tafel leggen en dan zie ik het wel !
    Ik ben sinds ik zwanger ben best scherp in het eten van de juiste voeding (gezond fruit etc..) ik heb wel eens een uitschieter wat betreft zoetigheid, maar niet dat ik me dagelijks vol eet aan die dingen.
    waar ik nu mee zit... ik heb vanavond heerlijk grieks gegeten !
    Maaar... nu heb ik een ossenhaasje gegeten wat nog wel een klein beetje rood zag. Nu weet ik dat je als zwangere bijna alles van vlees mag eten mits het goed doorbakken is ! Ik zal toch niet van 1 keer dit gegeten te hebben iets schadelijks gedaan hebben voor de baby ??:(
     
  2. IJsthee

    IJsthee Bekend lid

    23 feb 2014
    711
    0
    0
    Als je het idee hebt dat het goed verhit is geweest zal het vast oké zijn. Je doet er nu toch niks meer aan. Kans dat je er iets van oploopt is klein hoor, geen zorgen maken maar volgende keer gewoon niet meer eten :)
     
  3. Nephthys

    Nephthys Fanatiek lid

    9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Verhit of niet; rood vlees betekent dat dat stukje onvoldoende verhit was.

    De kans dat er iets van toxoplasmose inzat is heel erg klein en het meeste van het vlees was verhit dus waarschijnlijk is er niks aan de hand. :)
    Ik heb m'n hele leven katten gehad en nog nooit toxoplasmose opgelopen.

    Mocht je twijfelen; doe over een paar weken (ivm incubatietijd) een test via de vk.
     

Deel Deze Pagina