hallo allemaal, Ik heb last van vlekjes voor mijn ogen.. bij mijn dochter heb ik zwangerschapsvergiftiging gehad en kwam het daardoor, maar had ik ook een hoge bloeddruk en dat is nu niet het geval. Ik moet nu ook extra op controle komen om dat in de gaten te houden. Wat kan dit nou wel zijn? Me bloeddruk is nu gewoon elke keer goed.. Heeft er iemand ervaring mee?
Bedankt voor je reactie! Jaa alleen is het zo gek dat me bloeddruk nu gewoon goed is. Niet te laag en ook niet te hoog..
Van wat ik had gelezen leggen ze dan wel vaak een verband met zwangerschaps vergiftiging. Ik zou genoeh drinken, iets met suiker eten af en toe en rustig aan doen Sterkte!
Ik had (heb) een te laag hb waardoor ik ook vlekjes zie. De eerste keer dat ik dat had, dacht ik dat er allemaal vliegjes in de woonkamer vlogen.
Ja het stomme was, we hadden last van fruitvliegjes dus de eerste keer dacht ik dat zijn wel heel veel fruitvliegjes.
Kan een vorm van migraine zijn. Ik had er ook last van een aantal dagen. Alles gecheckt om zwangerschapsvergiftiging uit te sluiten en er was niks aan de hand. Lekker rustig aan doen, veel drinken en rusten en dan gaat t weer weg.