hallo, weet niet of ik dit op de juiste plek post. Sinds vanmiddag een zeuren de pijn in mijn onderbuik. af en toe een steek. Kleine was afgelopen vrijdag nog niet geheel ingedaald. kan dit verdere indaling zijn of toch een teken dat het ( te vroeg) begonnen is. wil liever niet om elk dingetje bellen ( wil niet als een zeikerd overkomen) Dit is mijn eerste kindje, dus weet niet hoe dingen aanvoelen alvast bedankt
pijn blijft gelijk. straks als eerste urine in leveren bij de huisarts. als het een blaasontsteking is dan is het goed, kan ik aan de medicijnen, zo niet bel ik meteen de verloskundige voor een extra bezoekje
Beter een keer teveel bellen als te weinig hoor! Hoed dat je je urine alvast hebt laten checken en als daar niks uitkomt gewoon even de Vk bellen. Heeft ook geen zin als je je zorgen gaat maken terwijl ze het gewoon even voor je kunnen beoordelen en je gerust kunnen stellen!
Dat is de indaling, durf ik geld op te zetten. Zou er dan ook niet voor bellen want wss krijg je t zelfde te horen
pijn zakte vannacht gelukkig, vanmorgen naar de huisarts, maar geen blaas ontstekking. Vandaag geen klachten gehad, dus denk indaling. mocht ik weer last krijgen dan bel ik de verloskundige
Een wee voelde bij mij zo als dat het onder in je buik begon en naar boven trok en bij de piek helemaal boven in mn buik zat. (En rug). En hoe cliche ook. Een echte wee herken je direct.