35.4 - duizelig, misselijk, opgezwollen vingers

Discussie in 'Gezondheid' gestart door steenbokje, 15 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ike1983

Ike1983 Bekend lid

21 okt 2009
    853
    32
    28
    Meis doe rustig aan. Goed luisteren naar wat ze zeggen. Jij en je beeb zijn nu het belangrijkst!

2. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Net weer op controle geweest, bloeddruk (onderdruk was 65) en urine (geen eiwtitten vandaag!) zijn prima. Moet straks wel even door naar zkh voor bloedprikken en ctg, om toch nog wat dingen uit te sluiten.
    Gisteravond nl. weer flink duizelig/kotsmisselijk/hoofdpijn, en vriend weigerde vk te bellen omdat ik "toch niet invalide" ben en zelf wel kan bellen. Ja, lekker als de wereld draait en ik boven de pot wil gaan hangen... Denk dat ik ook nog even een goed gesprek moet gaan voeren hier thuis :(

Vannacht ook kotsmisselijk (maar dat was misschien maagzuur?? kweetniet) en het is gewoon niet aan de hand van bloeddruk te verklaren op dit moment.
    Wil gewoon dat alles in orde is, en ik die klachten niet heb, of dat ik duidelijkheid krijg over wat er wel aan de hand is!

3. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    mijn sch-zus heeft een ontsteking gehad aan haar evenwichts orgaan in de zwangerschap.. is dat het niet? die was er ook zo ziek van.....

4. steenbokje

Controle was goed. Bloed laten prikken, in orde. urine gechecked maar uitslag nog niet gekregen. als daar wat mee is hoor ik het nog, maar vanmorgen was het prima dus ga er van uit dat er niks wordt gevonden. bloeddruk weer prima, 110/80.
    Hartje gehoord, bolle toet gezien. Ukkie wordt nu al op 3300gr geschat! en ik moet nog minimaal 3 weken!!! Oei... dat wordt een zware bevalling...

5. steenbokje

Ook maandag was de controle weer in orde. Heb een keurige bloeddruk dus mag me geen zorgen maken. Wel ontzettend veel last van vocht, hoofdpijn, amper nog duizelig en niet meer misselijk. Zal wel bij mijn zwangerschap horen.

Ik heb maandag op aanraden van de ha/vk een fruitdag gedaan om vocht kwijt te raken. gister was ik een stuk smaller in mijn gezicht en mijn vingers deden amper nog zeer. Behalve bij het winkelen - winkel in, winkel uit... hitte, kou... dat is niet bevorderlijk. Gister vrij normaal gegeten, nog iets meer fruit dan gewoonlijk, maar vanmorgen weer helemaal opgezwollen, dus zit weer aan het fruit ipv de boterhammen. Weet het anders ook niet meer...

Deel Deze Pagina