35+4 en menstruatiepijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bianca3006, 9 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

20 aug 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    Hallo meiden

Ja hoor, ik ben weer eens onzeker en wat ongerust.
    Ik heb last van menstruatiepijntjes (vervelend maar niet echt pijnlijk) en last van mijn liesen.
    Wanneer ik snachts uit bed ga (erg vaak, hahaha) heb ik wel harde buiken en als ik van mijn zij op mn rug ga liggen.

Zijn er hier meer meiden die rond deze periode last hebben van menstruatiepijn?? Ik heb het vooral in mn rug en sinds gister ook pijn in mn liesen.
    Ongetwijfeld dat dit mn banden zullen zijn (mn liesen) maar die gevoeligheid in mn rug zit me niet echt lekker.
    En nu ben ik vanacht ook nog eens alleen, mn kereltje moet helaas overstaan met de vrachtwagen.
    Kunnen dit voorweeen, oefenweeen of indalingsweeen zijn???

Liefs

2. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    ht zou heel goed kunnen zijn dat je kindje vast gaat liggen in je bekken en dat je dit voelt..
    ik herken je klachten, ik had dit bij mijn eerste kindje ook, bij ongeveer 35 weken en idd lag het kindje toen vast...
    luister in ieder geval naar je lichaam en neem rut als je last heb van je rug/bekken...

3. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

20 aug 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    oke, dank je wel!!! dus toch hoogstwaarschijnlijk toch het indalen en het kindje. Dat ik daar die zeurderige pijn van kan hebben. Het is ook niet de hele dag door maar zo af en toe een paar keer achter elkaar.
    ik ga zo ook heerlijk in bed liggen. Dan blijf ik tenminste liggen en kan mooi tv kijken. hahaha

Bedankt voor je reactie...

4. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik heb het heel de zwangerschap gehad. maar rond weken 33,34,35 het ergst. Het was het indalen van het kindje idd. Kan best wel vervelend zijn. Ik had ook steeds steken in me vagina soms moest ik gewoon effe stoppen met lopen als ik dat had

5. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

20 aug 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    fijn om te lezen!!!! ja niet dat je pijn had maar dat het waarschijnlijk niets voorsteld....
    Dit is echt niets voor mij he! normaal heb ik graag overal controle over en hier heb ik alles behalve controle op. Grrrrrr. hahaha

6. Mariiyelle

Mariiyelle Actief lid

13 jan 2010
    450
    0
    0
    jeeeeej... Jij ook al? :D
    Ik had het ook 3 dagen geleden.. Ook steken in me onderbuik die naar me rug uitstraalde... Voorweeén dacht ik.. maar als ik het zo lees indalingsweeén?? want morgen toch naar de vk en ze zat nog niet vast in me bekken... dus ben benieuwd :D

7. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

20 aug 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    Ik hoop voor je dat jullie kindje is ingedaald en vastzit. Verwarrend allemaal he.. is het voor jou ook de eerste keer???
    Succes bij de verloskundige!!

Groetjes...

8. Mariiyelle

Mariiyelle Actief lid

13 jan 2010
    450
    0
    0
    Dit is idd onze eerste kindje.. Ze doet het perfect en is nu minder bewegelijk als dagen ervoor... Denk ruimtegebrek en last van vele harde buiken die met gepaard gaan!
    mwua, zolang ik de 37ste week nog niet genaderd ben, is het niet echt erg dat ze nog niet ingedaald is maar ik heb het gevoel door gister een drukke gevoel had in me bekken dat ze nou wel ingedaald is, maar dat horen we zometeen :D

Jij ook succes en menstruatiekrampen is juist goed.. Das een teken dat je baarmoeder aan het voorbereiden is ;):D

9. Mariiyelle

Mariiyelle Actief lid

13 jan 2010
    450
    0
    0
    Ehm.. Ben geweest... Stuitligging :$.. Dat menstruatiegevoelk wat ik had was wel indalingsweeén geweest. Voeten zijn wel ingedaald :(.. Straks naar het ziekenhuis en daar proberen te draaien.. Mocht het niet lukken, dan kijken we wel verder maar wil echter geen keizersnede!

10. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

20 aug 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    #10 bianca3006, 10 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2010
    Oh, dus dan is goed!! hahahahaha. Ach ja, het hoort er allemaal bij. Nu weet ik ook wat ze bedoelen dat de laatste loodjes het zwaarst wegen. hahahaha

Hebben ze jullie kindje nog kunnen draaien???? Ik hoop het wel voor je!!!! Succes!!

11. Mariiyelle

Mariiyelle Actief lid

13 jan 2010
    450
    0
    0
    Ik ben geweest en ze is gedraaid.. Wel zeer dat het deed maar de resultaat is er :D

12. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

20 aug 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    Vervelend dat het pijn deed maar wel super dat ze gedraaid is!!!! is er nu nog een kans dat ze terug gaat draaien dan, of blijft ze nu zo liggen??
    Geniet nog lekker en ik hoop voor je dat alles goed gaat en je op een normale manier mag/kan bevallen!!!!

13. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Hier ook veel, maar bij vlagen, menstruatie-achtige krampen. Ook die steken in de vagina heb ik af en toe. Heb dit nu vanaf ongeveer 32 weken.. Ondanks dat het onze tweede is ben ik nog steeds zo onzeker. Ik kan me dat van C. niet allemaal meer goed herinneren op welk termijn ik van alles voelde.. Dus blijft net zo spannend!

14. Mariiyelle

Mariiyelle Actief lid

13 jan 2010
    450
    0
    0
    Ik mag zo weer naar de vk toe.. Ben benieuwd of ze weer gedraaid is... :)

15. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

20 aug 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    spannend joh!! ik ga hard voor je duimen!!!!
    Ik ben net ook heen geweest. Die menstruatieklachten enzo horen er allemaal bij. OOOOH wat zijn we er blij mee. hahahaha

He, succes zo!!

16. Mariiyelle

Mariiyelle Actief lid

13 jan 2010
    450
    0
    0
    Joepiiiiii.. Hoofdje zit beneden en kan niet meer draaien :D Volgende week er maar weer heen! Ze zit nu lekker te bewegen met der voetjes :D

17. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

20 aug 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    OH super zeg!! heerlijk of niet dan!!! leuk he, dat getrappel. Zolang het maar niet tegen je ribben is. hahahaha
    ook wel fijn dat je nu weet dat het niet meer kan draaien!!

Echt mooi voor je/jullie!!

18. Mariiyelle

Mariiyelle Actief lid

13 jan 2010
    450
    0
    0
    Jaaa het is ook erg fijn.. Zit ook beter dan stuitligging! Voetjes zitten nu meer in me rechterzij en billetjes onder me rechterrib..

Nog paar weekjes! Alleen voelt me buik wel zeer aan.. Blauwe plekken gevoel :$

19. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

20 aug 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    ja dat zal wel. Hoor je wel vaker dat het echt geen pretje is, wanneer ze je kindje draaien.
    Zal inderdaad ook wel prettiger voelen nu alles goed ligt. Zie je het voetje nu ook, wanneer hij/zij schopt en jij ligt bijvoorbeeld op je zij????
    Geniet er nog lekker van!!

20. Mariiyelle

Mariiyelle Actief lid

13 jan 2010
    450
    0
    0
    Ik voel de billetjes in me middenrif en de voeten/knieten in me zij.. En als ik op mn zij ligt, dan gaat ze lekker trappelen! :)

Deel Deze Pagina