Ok ja dat heb ik uiteindelijk ook gehad opwekkers maar had toen al ruggeprik gehad. Ja echt irritant gevoel of er zo een armpje erdoor heen prikt haha
Ik ben gister avond toch nog even naar het ziekenhuis geweest... Na s ochtends (wat ik denk) een deel slijmprop te zijn verloren had ik vanaf 18:00 af en aan harde buiken en krampen.... Rond 20:00 toch maar eens gebeld wat de procedure nou eigenlijk is met ziekenhuis bevalling (wanneer bellen) mocht gelijk langskomen en ben aan de ctg gelegd... Volgens de verloskundige was het echt alleen nog voorwerk, maar ze wilde voor mijn gerust stelling toch even voelen.... De buitenkant was "open" en de mond al aardig verweekt, maar binnen was t nog dicht! Mocht dus gewoon weer naar huis en idd thuis namen de krampen weer af... Volgens haar zou ik weeën wel echt herkennen als weeën en waren dat deze krampen dus nog niet echt! Grappige was wel dat deze dame mij vorige bevalling geholpen had... Ik herkende haar meteen en ze ging ook gelijk m'n gegevens erbij pakken om te kijken wie ik dan was haha donderdag nacht had ze weer dienst zei ze dus moest daar m'n best maar voor doen haha
Haha wat leuk! Maar als alles verweekt is, dan kan het zo gebeuren of ook nog weken duren? Volgens mij kan het ook nog even duren denk ik.. Nou vorige keer begon het bij mij toen me man 2 dagen eerder vakantie nam, en hij heeft net ook vrij gevraagd.voor morgen en overmorgen omdat we net een nieuw huis hebben dus willen graag volgende week over maar niet dat het weer vanavond begint haha maar denk dat het pas begint als we daar zitten, bepaalde rust gevoel die je dan krijgt denk ik.
Ja kan idd nog heel lang duren.... Helaas is t geen exacte wetenschap ;p Haha nou ben benieuwd! Zou wel grappig zijn nicole!
Nee ze komen helaas wanneer ze er zelf klaar voor zijn, houd het wel spannend haha. Ja zou wel heel toevallig zijn! Hoop alleen niet dat ze rond de 23e komt want me man ze broer hun kindje is dan jarig. En vind dat zelf helemaal niks op dezelfde dag of precies rond die datum dus zal je net zien
Herkennen jullie dit momenteel, druk tegen je stuitje aan.. ( even smerig )het gevoel of er een grote boodschap er door heen moet maar dan leeg maar wel dezelfde soort druk van onderen
Nee hier ook niet constant nee maar meer wanneer ik aoort menstruatiepijn krijg bij me bekken en rug dan voel ik dat daar ook soms.. ja disneymama dat is ook herkenbaar ja Merk wel dat ik er nu meer mee bezig ben of het begint dan bij de eerste
Ja ik ben er ook meer mee bezig dan bij de 1e! Vooral ook omdat ik toen geen voorweeen had enzo en de kleine was toen niet ingedaald en nu wel!
Denk dat dat het grootste verschil is idd... Bij de eerste geen voorweeen en nu wel, waardoor je steeds die twijfel krijgt! ;(
Ja hier ook, toen ook niet zo last van harde buiken en voorweeën als nu, iedergeval niet dat ik me kan herinneren of was er niet zo mee bezig. Maar goed ze weten nu ook dat de baby wat kleiner is dus kan gewoon niet wachten om haar te zien dat ze niks mankeert en natuurlijk hebben we nu allemaal een kleine dus ja is fijn als je zonder buik weer beetje kan ravotten
Ja precies bulakgirl!! Hier is deze meid groter dan der zus! Onze eerste is geboren met 37+3 en was 2700 gram en met de 35 weken groeiecho was deze dame al 2717 gram! Dus ik moet nog maar even afwachten 😁!
Dat is zeker een verschil haha, Me zoontje ook geboren met 2705 gram bij precies 40 weken, zijn zusje word ongeveer hetzelfde geschat dus hier kleintjes. Staat je inderdaad nog wat te wachten dan
Die van mij was 4.7kg bevallen 39w6 en deze werd in eerste instantie ook groot geschat! (iets meer als 4kg met 40 weken) maar heb nu zelf t gevoel dat deze beeb minder groot is
Pff heb nu al 2 nachten gehad, eergisteren en vanacht dat ik steeds wakker word van de menstruatiepijn in onderrug/bekken en dan nog harde buiken.. vooral snachts nu.. komt dat jullie bekend voor?